Inlägg från: Anonym (Magistern) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Magistern)

Sverigedemokrat i sängen?

Anonym (Mimmi) skrev 2017-10-13 20:46:49 följande:

Nej, det är sant. Färgen är egal, budskapet är desto viktigare.För att ge ett kort svar, 9 september 2018.

Du ska få se.

Du skall få se att? Man kan få röster 2018 utan att kunna statistik eller räkna i procent?
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-10-13 20:59:21 följande:

Att SD förhoppningsvis blir det största partiet, det vore fantastiskt.

Statistik och procent, huvudsaken är att vi är störst!

Ja eller hur, varför skall man ha kunskaper när man skall med och regera i landet? Nä bara man får missnöjesrösterna så blir allt bra.

Här har du kopplingen till inlägg #16.
  • Anonym (Magistern)
    RenaRamaRoffe skrev 2017-10-13 21:01:07 följande:

Nog det dummaste jag läst!!!Låg nivå så att man skäms.

Vad var dumt? Att SD kommer få fler röster, ja där har du en poäng.
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (SD) skrev 2017-10-13 21:48:18 följande:

"I always cheer up immensely if an attack is particularly wounding because I think, well, if they attack one personally, it means they have not a single political argument left." 

? Margaret Thatcher

Tror du att denna tråden är ett personligt påhopp? Och sen blir jag klart nyfiken på om vilka paralleller du ser mellan SD och Thatcher. Antar att det är som vanligt, en SD-anhängare pratar eller skriver utan att tänka.

Man kommer osökt tänka på Lorrys uppfinnare i Sundbyberg ?Nä tänkte inte på det?
  • Anonym (Magistern)
    Lundqvist76 skrev 2017-10-13 22:23:17 följande:

Mycket länge sedan jag råkat på en sådan här riktigt lågvattentråd.

En persons politiska ställningstagande har för jösse namn ingenting att göra med huruvida han/hon är bra eller dålig i sängen.

Känns som en trolltråd utan dess like.

Tänker du på inlägg #31 då?
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (SD) skrev 2017-10-13 22:42:32 följande:

Okej, inte "personligt påhopp" per se, men jag tycker det blir så jävla krystat när man tror att det finns en parallel mellan hur man röstar och knullar!?

För övrigt ser jag inge direkta paralleller mellan SD och Thatcher men jag tycker att ska man citera en text eller mening så ska man också ge källa på det.

Lite roligt att du motbevisar ju dig själv när du antar att ~20% av Sveriges befolkning "pratar eller skriver utan att tänka"!  Kom tillbaka med lite politisk fakta istället. Allternativ läs Thatcher's citat igen...

Fakta är att SD är ett parti med bruna rötter och oproportionerligt många dömda höga partifunktionärer.

Fakta är att SD är ett främlingsfientligt parti.

Fakta är att SD har en skev syn på jämlikhet mellan könen.

Det är INTE fakta att 20% av befolkningen kommer rösta på SD. Möjligen 20% av de röstberättigade.
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (Blah Blah Blah.) skrev 2017-10-13 22:58:14 följande:

Fakta?

Är dina personliga och snedvridna PK-åsikter du skriver.

Sverige är lugnt och tryggt, eller hur?

Här skulle man kunnat citera Thatcher...
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (SD) skrev 2017-10-13 23:19:32 följande:

Hahaha okej är det här nivån ligger så kan det va...

Sverige har aldrig varit tryggare, eller hur? Hahahahahahaha 

Föresten du glömde säga att ALLT är SDs fel...

Ja du ville ju ha fakta.

Beklagar om du känner dig otrygg, du får väl låna ett bollträ av partikamraten.
Svar på tråden Sverigedemokrat i sängen?