Sverigedemokrat i sängen?
Nej, det är sant. Färgen är egal, budskapet är desto viktigare.För att ge ett kort svar, 9 september 2018.
Du ska få se.
Nej, det är sant. Färgen är egal, budskapet är desto viktigare.För att ge ett kort svar, 9 september 2018.
Du ska få se.
Att SD förhoppningsvis blir det största partiet, det vore fantastiskt.
Statistik och procent, huvudsaken är att vi är störst!
Nog det dummaste jag läst!!!Låg nivå så att man skäms.
"I always cheer up immensely if an attack is particularly wounding because I think, well, if they attack one personally, it means they have not a single political argument left."
? Margaret Thatcher
Mycket länge sedan jag råkat på en sådan här riktigt lågvattentråd.
En persons politiska ställningstagande har för jösse namn ingenting att göra med huruvida han/hon är bra eller dålig i sängen.
Känns som en trolltråd utan dess like.
Okej, inte "personligt påhopp" per se, men jag tycker det blir så jävla krystat när man tror att det finns en parallel mellan hur man röstar och knullar!?
För övrigt ser jag inge direkta paralleller mellan SD och Thatcher men jag tycker att ska man citera en text eller mening så ska man också ge källa på det.
Lite roligt att du motbevisar ju dig själv när du antar att ~20% av Sveriges befolkning "pratar eller skriver utan att tänka"! Kom tillbaka med lite politisk fakta istället. Allternativ läs Thatcher's citat igen...
Fakta?
Är dina personliga och snedvridna PK-åsikter du skriver.
Sverige är lugnt och tryggt, eller hur?
Hahaha okej är det här nivån ligger så kan det va...
Sverige har aldrig varit tryggare, eller hur? Hahahahahahaha
Föresten du glömde säga att ALLT är SDs fel...