Inlägg från: Anonym (No nay never) |Visa alla inlägg
  • Anonym (No nay never)

Sverigedemokrat i sängen?

Ligger inte med random personer och SD:iter intresserar mig inte rent intellektuellt och värdegrundsmässigt så det tar stopp redan där.

• Anonym (No nay never)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-10-13 20:52:27 följande:
    Vad försöker du säga?
    Du är ganska obehaglig måste jag säga...
    Det var väl inte obehagligt skrivit av hen. Det var fakta.
  • Anonym (No nay never)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-10-13 20:59:21 följande:
    Att SD förhoppningsvis blir det största partiet, det vore fantastiskt.

Statistik och procent, huvudsaken är att vi är störst!
    Jag tror inte att SD blir största partiet. De allra flesta röstberättigade har genomskådat deras charader.
  • Anonym (No nay never)
    Anonym (Mhm) skrev 2017-10-13 22:22:39 följande:
    Är ju lite olika att ha sex med olika:

Miljöpartist - Vill vara alternativ och har därför endast analsex, dock kräver de att man använder ekologiskt hållbart närodlad rapsolja istället för glidmedel.

Socialdemokrat- Sätter på dig oavsett om du vill eller inte, efter det tar de betalt av dig i form av skatt.

Moderat - Kommer överrens om att köpa sex av dig, efteråt tar de dina pengar.

Liberal - Säger sig vara öppen för alla möjliga kinker, men när det väl kommer til kritan så är de väldigt konservativa och vill begränsa dina sexuella utsvävningar.

FI - Vill inte ligga med dig då det är ett uttryck för patriakatet, samt ett bevis på dolda strukturer.
    Underbart!
  • Anonym (No nay never)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-10-13 21:19:52 följande:
    Vilka har genomskådat vad?
    Vad SD går för. Det är ett rasistiskt och kvinnofientligt parti. Inget man vill ha vid makten.
  • Anonym (No nay never)
    Dilation skrev 2017-10-14 16:45:43 följande:
    Vi knullar bättre än vissa nötter, broccolikommunister, velourpappor och andra konstiga djur som kallar sig feminister.
    Egen erfarenhet av det eller?
  • Anonym (No nay never)
    Anonym (Blah Blah Blah.) skrev 2017-10-14 18:04:26 följande:
    Vi SD:are har stora vikingakukar!
    Nja......
Svar på tråden Sverigedemokrat i sängen?