• Anonym (Fifi)

Sverigedemokrat i sängen?

Är dom bra? Funderar på att ligga med en.

• Svar på tråden Sverigedemokrat i sängen?
  • Lundqvist76

Mycket länge sedan jag råkat på en sådan här riktigt lågvattentråd.

En persons politiska ställningstagande har för jösse namn ingenting att göra med huruvida han/hon är bra eller dålig i sängen.

Känns som en trolltråd utan dess like.

• Lundqvist76
    Lundqvist76 skrev 2017-10-13 22:23:17 följande:

En persons politiska ställningstagande har för jösse namn ingenting att göra med huruvida han/hon är bra eller dålig i sängen.

Tilläggskommentar:

Jag röstar inte på sjuklövern.

Ja, jag kan skriva och stava... punktionen är det lite värre med, men jag vet att om ni bara anstränger er lite grand för att Inte med flit misstolka allt så blir allt bra ska ni se.
  • Anonym (Magistern)
    Lundqvist76 skrev 2017-10-13 22:23:17 följande:

Tänker du på inlägg #31 då?
  • Anonym (SD)
    Anonym (Magistern) skrev 2017-10-13 22:15:08 följande:
    Tror du att denna tråden är ett personligt påhopp? Och sen blir jag klart nyfiken på om vilka paralleller du ser mellan SD och Thatcher. Antar att det är som vanligt, en SD-anhängare pratar eller skriver utan att tänka.

Man kommer osökt tänka på Lorrys uppfinnare i Sundbyberg ?Nä tänkte inte på det?
    Okej, inte "personligt påhopp" per se, men jag tycker det blir så jävla krystat när man tror att det finns en parallel mellan hur man röstar och knullar!?

För övrigt ser jag inge direkta paralleller mellan SD och Thatcher men jag tycker att ska man citera en text eller mening så ska man också ge källa på det.

Lite roligt att du motbevisar ju dig själv när du antar att ~20% av Sveriges befolkning "pratar eller skriver utan att tänka"! Cool Kom tillbaka med lite politisk fakta istället. Allternativ läs Thatcher's citat igen...
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (SD) skrev 2017-10-13 22:42:32 följande:

Okej, inte "personligt påhopp" per se, men jag tycker det blir så jävla krystat när man tror att det finns en parallel mellan hur man röstar och knullar!?

För övrigt ser jag inge direkta paralleller mellan SD och Thatcher men jag tycker att ska man citera en text eller mening så ska man också ge källa på det.

Lite roligt att du motbevisar ju dig själv när du antar att ~20% av Sveriges befolkning "pratar eller skriver utan att tänka"!  Kom tillbaka med lite politisk fakta istället. Allternativ läs Thatcher's citat igen...

Fakta är att SD är ett parti med bruna rötter och oproportionerligt många dömda höga partifunktionärer.

Fakta är att SD är ett främlingsfientligt parti.

Fakta är att SD har en skev syn på jämlikhet mellan könen.

Det är INTE fakta att 20% av befolkningen kommer rösta på SD. Möjligen 20% av de röstberättigade.
  • Anonym (Blah Blah Blah.)
    Anonym (Magistern) skrev 2017-10-13 22:54:14 följande:
    Fakta är att SD är ett parti med bruna rötter och oproportionerligt många dömda höga partifunktionärer.

Det är INTE fakta att 20% av befolkningen kommer rösta på SD. Möjligen 20% av de röstberättigade.
    Fakta?

Är dina personliga och snedvridna PK-åsikter du skriver.

Sverige är lugnt och tryggt, eller hur?

• Anonym (Blah Blah Blah.)
    Anonym (No nay never) skrev 2017-10-13 21:02:10 följande:
    Jag tror inte att SD blir största partiet. De allra flesta röstberättigade har genomskådat deras charader.
    Vad tänker du rösta på?

Trygga Socialdemokraterna som blundar för samhällsförfallet?
  • Anonym (Magistern)
    Anonym (Blah Blah Blah.) skrev 2017-10-13 22:58:14 följande:

Fakta?

Är dina personliga och snedvridna PK-åsikter du skriver.

Sverige är lugnt och tryggt, eller hur?

Här skulle man kunnat citera Thatcher...
  • Anonym (SD)
    Anonym (Magistern) skrev 2017-10-13 22:54:14 följande:

Hahaha okej är det här nivån ligger så kan det va...

Sverige har aldrig varit tryggare, eller hur? Hahahahahahaha  Solig

Föresten du glömde säga att ALLT är SDs fel... Tungan ute

• Anonym (No nay never)
    Anonym (Mhm) skrev 2017-10-13 22:22:39 följande:
    Är ju lite olika att ha sex med olika:

Miljöpartist - Vill vara alternativ och har därför endast analsex, dock kräver de att man använder ekologiskt hållbart närodlad rapsolja istället för glidmedel.

Socialdemokrat- Sätter på dig oavsett om du vill eller inte, efter det tar de betalt av dig i form av skatt.

Moderat - Kommer överrens om att köpa sex av dig, efteråt tar de dina pengar.

Liberal - Säger sig vara öppen för alla möjliga kinker, men när det väl kommer til kritan så är de väldigt konservativa och vill begränsa dina sexuella utsvävningar.

FI - Vill inte ligga med dig då det är ett uttryck för patriakatet, samt ett bevis på dolda strukturer.
    Underbart!
Svar på tråden Sverigedemokrat i sängen?