• naemielaurie

någon mer som är gravid med första barnet?

Hej hade gärna skaffat en vän här inne som också är gravid med första barnet! Jag är väldigt tidigt i graviditeten. Någon mer? :) :)

• Svar på tråden någon mer som är gravid med första barnet?
  • HannaA11

Hej!

Jag är också gravid med första barnet, är dock i vecka 19 nu så inte supertidigt. Vilken vecka är du i? :)

• Tilja

Jag med. =)

Kan tipsa om en tråd här på Familjeliv som heter "Bf juni 2018" där vi är många som är tidigt i graviditeten.

• naemielaurie
    HannaA11 skrev 2017-10-13 18:42:56 följande:

Hej!

Jag är också gravid med första barnet, är dock i vecka 19 nu så inte supertidigt. Vilken vecka är du i? :)

Jag är i vecka 4+3 :)
  • naemielaurie
    Kexmonstret skrev 2017-10-13 19:50:10 följande:

Jag är också gravid med första barnet i v. 16 :) Hur mår ni?

jo jag mår bara bra  hur mår du då ? :)
  • HannaA11
    naemielaurie skrev 2017-10-14 10:15:54 följande:

Jag är i vecka 4+3 :)

Härligt att veta så tidigt! Jag fattade inte förrän i v 6 att något var på g (började må illa under en promenad) och fick då väldigt starkt plus på testet. Dagen efter att jag testade började jag kräkas så då blev det ganska svårt att förneka ;)
  • naemielaurie
    HannaA11 skrev 2017-10-14 12:15:41 följande:
    Härligt att veta så tidigt! Jag fattade inte förrän i v 6 att något var på g (började må illa under en promenad) och fick då väldigt starkt plus på testet. Dagen efter att jag testade började jag kräkas så då blev det ganska svårt att förneka ;)

Ja det är kul :) 

Där ser man , märkte du inte innan att mensen var sen eller så? Det var anledningen till att jag testa mig :)

Är det första barnet ? :)

• HannaA11
    naemielaurie skrev 2017-10-14 12:25:04 följande:

Ja det är kul :) 

Där ser man , märkte du inte innan att mensen var sen eller så? Det var anledningen till att jag testa mig :)

Är det första barnet ? :)

Jo, men vi var på semester i London (så jag tänkte på annat) och mensen hade krånglat en del senaste månaderna så jag tänkte mest att det var ytterligare en krånglig månad :).

Ja, det är första barnet och första gången som jag är gravid, inga MF eller så innan. Det var ditt första också väl? Hur gamla är ni som hänger här förresten (lite kul att veta förutsatt att ni vill dela med er)? :)
  • naemielaurie
    HannaA11 skrev 2017-10-14 12:39:42 följande:

Jo, men vi var på semester i London (så jag tänkte på annat) och mensen hade krånglat en del senaste månaderna så jag tänkte mest att det var ytterligare en krånglig månad :).

Ja, det är första barnet och första gången som jag är gravid, inga MF eller så innan. Det var ditt första också väl? Hur gamla är ni som hänger här förresten (lite kul att veta förutsatt att ni vill dela med er)? :)

Ja det är mitt första också :) och samma här :)
Svar på tråden någon mer som är gravid med första barnet?