Mycket bråk efter förlossning
Hej det är så att jag och min sambo för några veckor sen fått en bebis. Allt var bra och jätte mysigt dom 2 första veckorna , men sen började jag jobba igen. Det känns som vad jag än gör och hur mycket jag än hjälper till hemma med allt så räcker inte det. Min sambo är trött och väldigt irriterad både på mig och bebisen då hon tar nätterna med ungen för jag går upp vid 5 på morgonen och jobbar. Jag kommer direkt hem efter jobbet varje dag och tar hand om barnet och har varit hemma varje helg och hjälper till men ändå är hon grinig och säg att jag inte kan ta hand om bebisen och att dom klarar sig bättre utan mig och att hon önskar att jag kunde dö fast jag vet att hon tycker jag är duktig med barnet och att hon älskar mig. jag tar även nätter på helger men min sambo vaknar ändå och kan inte somna om och hon vill inte sova på dagen heller. Hon skriker på mig och ibland på bebisen när hon gråter och jag blir jätte orolig för dom båda,minsta lilla fel jag säger eller gör säger hon att jag ska dra därifrån men jag vill ju bara vara med mitt barn och sambo. Min sambo vilar inte själv när banet sover tycker det är viktigare att diska och dona varje dag snälla kom med tips