• palmrosi

Blir så ledsen!! varför blir jag aldrig gravid!!!!

jag är så less på detta nu!!
    här sitter man 1 år och 4 mån efter flikka gick bort! och har fortfarande inte lyckats bli gravid!!!

pratat med många kompisar och fler som lyckas på en gång
    Jag blir så less!!

alla säger stackare att de inte händer något!! jaja de har jag hört tusen tals gånger!!!
    fy F*N för detta !!
    jag årkar inte mer!!
    jag vill ha barn! ska de vara så j*vla svårt?????????

GRÅT!

• Svar på tråden Blir så ledsen!! varför blir jag aldrig gravid!!!!
  • Fru November
    Gråter Stackars dig får du någon hjälp från gyn?
    ♥♥Längtar bebis♥♥
  • palmrosi

jo vist har vi börjat utredning!!! börjat fått hjälp men går och väntar och väntar på att gubben ska lämna in de där j*vla sperma provet! vilket han inte gör han vill inte göra de

• Fru November

Men varför? Vill inte han ha barn?Ledsen

♥♥Längtar bebis♥♥
  • Petraplutt

Förstår hur din kille känner det..min sambo hade också svårt att göra det för att han var rädd att resultaten skulle vara så dåliga..är det samma?

Men var det med samma kille du fick flickan?

• palmrosi

jo vist vill han ha barn! men jag tror att han är rädd för att lämna in de på nå vis

• palmrosi

petraplutt: jaså var din så med?? ja jag lurar på att de är de.. hur fick du din kille att göra de???

ja de var samma kille jag fick flikka med! så han tycker att de är lite onödigt för de med!

• MSB

Palmrosi har du erbjudit dig att hm..hjälpa till och så kan du själv lämna in testet sen? En liten tanke bara.

Massor med styrkekramar!

• palmrosi

MSB: ja jag har gjort de! och då sa han att han skulle göra de.. men inget har hänt än

• Petraplutt

Jo men varför vill dom göra spermatest då?
    Alltså han var inte så jättemotsträvig men han var väldigt väldigt lessen när han skulle göra det och nrä han hade gjort det.

Sen visades sig att det var bra.. och det borde ju inte vara något fel på din kille om ni fått en bäbis innan? fattar inte varför han måste göra det igen då? :-S

prata med honom och säg att om ni inte gör det där så kommer ni inte få något svar om det skulle vara så.

Jag la stor vikt vid att säja att jag älskar honom lika högt även om det visar sig att det skulle vara nån defekt..det gjorde honom nnog lite säkrare på att göra det

Svar på tråden Blir så ledsen!! varför blir jag aldrig gravid!!!!