• LitenMommy

Planerar för första barnet.

Vi försöker också!

Har dock en son på 7 månader och inte riktigt gett 100% men försökt att få till ett syskon. Min mens är dock helt utebliven... Har inte testat mer än dagen jag skulle fått min mens för 3 veckor sedan för jag har inga känningar för graviditet ????.

Förra graviditeten fick jag symtom jättetidigt så nu är jag helt säker på att jag inte är gravid...

• LitenMommy

Skrev igår att jag är säker på att jag inte är gravid. Tog ett test idag och visst var jag det. Så chockad! Liknar inte alls min förra graviditet

• LitenMommy
    Belliiz skrev 2017-11-17 23:33:33 följande:

Stort grattis till plusset! Själv har jag bim på tis-ons så hoppas verkligen det blir ett pluss för mig också då :) Har du haft några symptom? Eller blev det som en chock? :D

Det enda jag känner är väldigt lite molvärk och att brösten spänner till då och då. Blev verkligen en chock. Jag testade på bim men blev negativ. Så jag var helt säker på att jag inte är gravid bara mensen som klyddar. Med förra bebisen fick jag plus på bim-4 och hade extrema symtom, illamående, brösten blev 20x större och hade avsmak på nästan allt.

Hoppas allting går bra för dig och du får ett plus i veckan!!! Har du börjat känna något?
Svar på tråden Planerar för första barnet.