Inlägg från: längtarefternr2 |Visa alla inlägg
  • längtarefternr2

Bf juli 2018

Hoppar in i tråden, plussade nu på morgonen, ett svagt plus, 2 dagar kvar till bim så det känns overkligt och svårt att förstå att jag har plussat. Äntligen liksom, som ja längtat efter detta. BF den 16 juli 2018.

Haft ömma bröst i ca 1 vecka redan och haft som mensvärk sen i helgen som kommer åh går, tog ett test nu på morgonen för "kul skull", trodde verkligen inte det skulle visa nått, va så säker på ett negativt test men ett svagt sträck visade sig :D

Nån mer som har BF den 16 juli? :D

• längtarefternr2
    Tovilii skrev 2017-11-06 10:54:49 följande:

Yäzz! Jag haha :D

Fick svagt plus i lördags och gjorde ett cb igår som visade 1-2.

Jag hopppas hopppas detta rotar sig ordentligt och stannar inne till den 19e! :)

Men vad kul, ja det hoppas jag med att de gör, detta blir mitt andra barn, men min fjärde graviditet, 2 aborter.

Har du några symtom? :)
  • längtarefternr2

Jag lämnar den här tråden och önskar alla blivande mammor all lycka i världen.

Jag fick missfall den 27 december, jag va i vecka 12 och fostret hjärta hade slutat slå runt vecka 8.

Jag hoppas att ni alla slipper gå igenom detta.

Det är mitt första missfall och jag hoppas på bättre lycka

• längtarefternr2

Jag lämnar den här tråden och vill samtidigt önska alla blivande mammor all lycka i världen.

Jag fick tyvärr ett missfall den 27 december, jag va i vecka 12 och fostrets hjärta slutade slå runt vecka 8. Jag hoppas på bättre lycka nästa gång.

Lycka till alla där ute och hoppas eran graviditet går bra och att ni får må bra <3

• längtarefternr2
    3hjärtan skrev 2017-12-29 20:48:52 följande:

Nej vad tråkigt. Lider med er:( hur upptäcktes det?

Önskar er all lycka med nya försök

Jag hade som molande mensvärk hela dagen åh började blöda senare på kvällen och åkte då in till akuten där det blev konstaterat.

Tack, hoppas på att få plussa nu våren 2018
Svar på tråden Bf juli 2018