• Meedaa1

Bf juli 2018

Ny här

Väntar varn nr 4

Kub nästa vecka tiden går såå segt längtar men oroar mig samtidigt

Bf i slutet på juli

• Meedaa1

Nyfiken på hur många som berättat om graviditeten

Har tänkt vänta men råkar sägas ????

• Meedaa1

Rul avklarat här också. Allt såg bra ut vad hon kunde se. Bf 18 juli samma som innan

• Meedaa1
    Sopp skrev 2018-04-12 09:16:29 följande:

Själv känns det som att det här eländet aldrig kommer att ta slut. 24+5 idag, och jag är så otroligt less! Känner mig stor och klumpig, har börjat få problem med foglossning i blygdbenet så känns som att ungen försöker bryta sig ut med kniv varje gång jag är uppe och går. Han sparkar DYGNET RUNT! alltså när sover ungen?! kanske är såhär när man har moderkakan i bakvägg men jag är på riktigt nervös över att jag känner sparkar HELA TIDEN oavsett tid på dygnet.

Nä fy, tänk att det är över 3 månader kvar (och de värsta månaderna) och jag känner redan att jag inte orkar varken fysiskt eller psykiskt. Vill bara ligga o kolla på film hela dagarna

Börjar också känna så vill gärna vara i v 38 redan nu. Har gått upp en del undra hur det kommer att slutaA

Fler som drömmer konstigt har alltså mardrömmar om nätterna vaknar och kan inte somna om 3 mån kvar hur ska det gå
  • Meedaa1
    Sopp skrev 2018-04-13 18:17:28 följande:

Jag drömmer mycket sexdrömmar, gör iprincip aldrig det annars och nu är det flera gånger i veckan. Tycker mig minnas att det var lika med de andra

Roligare än mardrömmar ????
  • Meedaa1
    13mila skrev 2018-06-23 08:33:41 följande:

BFLISTA

3 Hermioney, tiiitti

6 13mila

7 Iowhannah, Anastacia80

9 tellismom

10 twoblirthree

13 mamadana

18 Horisonten , Meeda1

19 malikan, Fins mamma

23 ostbågen

31 Perpen

• Meedaa1

Har haft en ?helt ok? graviditet i det stora hela hitills

Har börjat den senaste veckan känna av tryck nedåt samt ont i ryggen men helt ok att det kommer i v 36-37

Tycker synd om er andra som haft såhär en längre tid

Märker av hickan minst 3 ggr per dag är det vanligt

Nån mer som har det så

• Meedaa1

Bm besök idag

Berättade att jag misstänker att bebisen är i säte

Och hon var själv osäker kallade in en bm till som också var osäker så nu har jag en tid på måndag för ul

För att kolla vilket känns bra men samtidigt orolig för ev vändningsförsök eller ev snitt

Är i 37+4 på måndag lite sent kanske tom för vändning eller

Nån som varit med om liknande

• Meedaa1
    Sofiaaa94 skrev 2018-07-06 12:09:21 följande:

Den 1/7 kom vår dotter! Var en ganska snabb förlossning. Fick lite komplikationer efteråt men det löste sig och jag mor bra nu. Fick stanna några extra dagar på BB då var tjej hade lite hög sänka osv. Men hon är frisk och mår bra och nu är vi hemma.

Lycka till alla som snart ska få bebis.

Stort grattis till er

. Då fick du på bf dagen kul
  • Meedaa1

2 dagar kvar till bf. Illamående svullen och hemsk yrsel försökte ringa bm för att kolla blodtryck med inga lediga tider idag

Lite orolig för havandeskapsförgiftning men kan lika gärna vara uttorkad p g a värmen

Vill bara föda nuuuu

Drömmer ofta på sistonde att bebisen redan är född och vaknar glad för att sedan se magen hihihihi

• Meedaa1

Bf +2 kom vår pöjk igår. Allt gick bra. Efter 2 dagar med blödningar och oregelbundna värkar hade jag öppnat mig 5 cm då var det bara att stanna på fl lite hjälp av värkstimulerande på slutet och lustgas

Lycka till alla ni som väntar håller tummarna att ni får snart

• Meedaa1
    Iowhannah skrev 2018-07-21 07:19:25 följande:

Stort grattis, och bra jobbat! Hur mår ni nu?

Jag har så sakta börjat känna mig normalare i underlivet. Det gör fortfarande ont att röra sig men smärtan är hanterlig och ju mer jag rör mig, desto mindre ont gör det. Svanskotan känner jag av en del också, men den har jag haft problem med sedan jag spräckte den för 6-7 år sedan (eller nåt sånt, minns inte så noga).

Jo tack helt ok om man tänker vad man fått utstå hihihi

Ömt och eftervärkar känns mest
Svar på tråden Bf juli 2018