Bf juli 2018
Ny här
Väntar varn nr 4
Kub nästa vecka tiden går såå segt längtar men oroar mig samtidigt
Bf i slutet på juli
Ny här
Väntar varn nr 4
Kub nästa vecka tiden går såå segt längtar men oroar mig samtidigt
Bf i slutet på juli
Tack
De andra är 14,12 och 9 år
Nyfiken på hur många som berättat om graviditeten
Har tänkt vänta men råkar sägas ????
Jag kommer va i v 20+0 när vi gör ul
Längtar verkligen
Rul avklarat här också. Allt såg bra ut vad hon kunde se. Bf 18 juli samma som innan
Själv känns det som att det här eländet aldrig kommer att ta slut. 24+5 idag, och jag är så otroligt less! Känner mig stor och klumpig, har börjat få problem med foglossning i blygdbenet så känns som att ungen försöker bryta sig ut med kniv varje gång jag är uppe och går. Han sparkar DYGNET RUNT! alltså när sover ungen?! kanske är såhär när man har moderkakan i bakvägg men jag är på riktigt nervös över att jag känner sparkar HELA TIDEN oavsett tid på dygnet.
Nä fy, tänk att det är över 3 månader kvar (och de värsta månaderna) och jag känner redan att jag inte orkar varken fysiskt eller psykiskt. Vill bara ligga o kolla på film hela dagarna
Jag drömmer mycket sexdrömmar, gör iprincip aldrig det annars och nu är det flera gånger i veckan. Tycker mig minnas att det var lika med de andra
BFLISTA
3 Hermioney, tiiitti
6 13mila
7 Iowhannah, Anastacia80
9 tellismom
10 twoblirthree
13 mamadana
18 Horisonten , Meeda1
19 malikan, Fins mamma
23 ostbågen
31 Perpen
Har haft en ?helt ok? graviditet i det stora hela hitills
Har börjat den senaste veckan känna av tryck nedåt samt ont i ryggen men helt ok att det kommer i v 36-37
Tycker synd om er andra som haft såhär en längre tid
Märker av hickan minst 3 ggr per dag är det vanligt
Nån mer som har det så
Bm besök idag
Berättade att jag misstänker att bebisen är i säte
Och hon var själv osäker kallade in en bm till som också var osäker så nu har jag en tid på måndag för ul
För att kolla vilket känns bra men samtidigt orolig för ev vändningsförsök eller ev snitt
Är i 37+4 på måndag lite sent kanske tom för vändning eller
Nån som varit med om liknande
Stort grattis till er
Den 1/7 kom vår dotter! Var en ganska snabb förlossning. Fick lite komplikationer efteråt men det löste sig och jag mor bra nu. Fick stanna några extra dagar på BB då var tjej hade lite hög sänka osv. Men hon är frisk och mår bra och nu är vi hemma.
Lycka till alla som snart ska få bebis.
2 dagar kvar till bf. Illamående svullen och hemsk yrsel försökte ringa bm för att kolla blodtryck med inga lediga tider idag
Lite orolig för havandeskapsförgiftning men kan lika gärna vara uttorkad p g a värmen
Vill bara föda nuuuu
Drömmer ofta på sistonde att bebisen redan är född och vaknar glad för att sedan se magen hihihihi
Bf +2 kom vår pöjk igår. Allt gick bra. Efter 2 dagar med blödningar och oregelbundna värkar hade jag öppnat mig 5 cm då var det bara att stanna på fl lite hjälp av värkstimulerande på slutet och lustgas
Lycka till alla ni som väntar håller tummarna att ni får snart
Stort grattis, och bra jobbat! Hur mår ni nu?
Jag har så sakta börjat känna mig normalare i underlivet. Det gör fortfarande ont att röra sig men smärtan är hanterlig och ju mer jag rör mig, desto mindre ont gör det. Svanskotan känner jag av en del också, men den har jag haft problem med sedan jag spräckte den för 6-7 år sedan (eller nåt sånt, minns inte så noga).