Bf juli 2018
Hejsan. Jag hoppar gärna in här, väntar också barn i juli:) våran lilla är beräknad till den 9 juli, tredje barnet.
Hejsan. Jag hoppar gärna in här, väntar också barn i juli:) våran lilla är beräknad till den 9 juli, tredje barnet.
Känner ni av bebis mkt?? Hur känner ni? :)
Vad härligt att ändå få det bekräftat. Grattis! :) jag vet inte hur min moderkaka sitter riktigt. Och vet man att den är i framvägg så kanske man kan lugna sig lite (hoppas jag) om man inte skulle känna så mycket. :) hoppas du känner något snart :)
För er som missat det så finns det en facebookgrupp för BF juli om ni vill gå med. Den är hemlig så ni får skriva er mejladress till mig i PM så bjuder jag in isf! :)
Är det någon som har koll på när man får havandeskapsintyget? Vid mina andra graviditeter har kontrollerna varit tätare men nu ska jag ju inte till bm fören vecka 25 och det känns ju kanske lite tight om man ska ansöka om graviditetspenning?
Jag fick det hos bm sist, i v 16, kändes lite tidigt att skicka in så har det fortfarande hemma
Jag ringde min barnmorska och nämnde att jag tänkte ansöka så hon skickade hem till mig, inga problem alls.
BF Lista:
3 Hermioney
7 Iowhannah
9 tellismom
19 malikan
23 ostbågen
31 Perpen
Fyll på :)