Bf juli 2018
Jag är gärna med i FB-gruppen! Har BF Juli den 21. Är i vecka 18 (17+2) första barnet! min mail är victoria_norman_92@hotmail.com
Jag är gärna med i FB-gruppen! Har BF Juli den 21. Är i vecka 18 (17+2) första barnet! min mail är victoria_norman_92@hotmail.com
Tänk på olika det kan vara för alla! Jag har mått oförskämt bra, visst har det varit illamående och enorm trötthet men vem är jag är gnälla om det. Ingen viktuppgång än, möjligen ett kilo, har jobbat hela tiden utan minsta sjukskrivning och är i vecka 19. Har RUL nästa vecka. Aldrig känt mig så vacker och kvinnlig! Berättade i veckan för alla mina elever, jobbar som gymnasielärare, och mår så otroligt bra.
Vi ska ta reda på kön om det går att se, nyfikenheten är olidlig! Vi har gjort KUB och där fick vi de bästa möjliga resultatet så känner mig lugn men så klart finns en viss tanke att det skulle vara något annat som är tokigt. Det är inget som äter upp mig dock utan jag vet att pyret där inne är ämnad för att komma till oss oavsett hur den är och blir
Svägerskan lånade ut sin doppler så lyssnar varje kväll på pyret där inne, hen har svårt att ligga still haha men så mysigt att höra det starka hjärtat slå <3