Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Har du koll på när ägglossningen inföll? Själv känner jag min ägglossning ganska tydligt så för mig är det rätt lätt att räkna från den. Beror ju på hur långa cykler man har också, oftast har man ägglossning 14 dagar innan mens. Jag som har korta cykler har ägglossning på dag 10-11, medan någon med långa cykler kan ha ägglossning på dag 20.
Har du koll på när ägglossningen inföll? Själv känner jag min ägglossning ganska tydligt så för mig är det rätt lätt att räkna från den. Beror ju på hur långa cykler man har också, oftast har man ägglossning 14 dagar innan mens. Jag som har korta cykler har ägglossning på dag 10-11, medan någon med långa cykler kan ha ägglossning på dag 20.
Förlåt för flera inlägg mon mobil skickade visst flera stycken. Förlåt
Ne alltså jag hade jättemycket äl flyttningar söndagen den 22/10 som vart borta på måndagen. För få var de mer vattnings och glatta. Så misstänker ju äl den 23/10 eller 24/10. Och brukar haft oftast 27 dagar i mellan mina cyklar vanligast. Plus minus någon dag. Så oftast kanske mellan 26-29 dagar. Men utgår jag ifrån min app där jag fyllt i mena cykeln så har jag haft 27 dagar i mellan cyklarna. Så mensen kommit på dag 28 så att säga.
När kan man göra tidigt ultraljud? Är det ifrån v 8+0?
Yäzz! Jag haha :D
Fick svagt plus i lördags och gjorde ett cb igår som visade 1-2.
Jag hopppas hopppas detta rotar sig ordentligt och stannar inne till den 19e! :)
Hejsan hoppar gärna in här om jag får
Jag plussade förra veckan. Känns lite overkligt än så därför jag inte hoppade in förra veckan :-P så nu är ja då gravid med mitt 3 barn på 3 år . Haha hjälp de lät som snabba bud :y men detta är planerat ja vill ha barnen tätt. Men nu tro ja att de är sista barnet. Men ja vem vet man kanske ångrar sig. Ja skulle lätt kunna skaffa en armé haha. Men jaja i vilket fall så räknar ja på att ja är typ i v 5 mitt beräknade bf datum är 10juni sen får man ju se. Mina andra barn har kommit tidigare än bf datum. Men vem vet 3an sägs ju vara en luring så kanske gå över
Stort grattis till er andra som har plussat de ska bli kul att följa er. Hoppas någon gör en hemlig Facebook grupp då är ja gärna på.
Då jag både jobbar 100% och pluggar samtidigt kommer inte jag vara så aktiv i den här tråden längre men om ni vill vara med i gruppen på FB så skicka er mail som ni använder på FB i ett PM så lägger jag till er där! Eventuellt att jag sen fram i januari när vi alla har gått över vecka 12 så tänker jag att jag gör gruppen offentlig då andra kan se deltagare men inte inläggen.. MEN absolut inte än!!
Hej hej! Jag plussade idag :D BF 12/7 med mitt andra barn. Vill gärna vara med på FB men bara om den är hemlig.