Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Haha känns som typ alla har varit snabba o ringt bokat för samtal ja ja får nog ringa i morgon o boka för en tid
Just nu är ja typ beräknad att vara i vecka 5 tror jag. Har inte direkt räknat på det :-5
Stellan88 skicka ett meddelande till NeaK så lägger hon till dig i gruppen på fb :) jag vet inte hur man gör hehe..
Haha känns som typ alla har varit snabba o ringt bokat för samtal ja ja får nog ringa i morgon o boka för en tid
Just nu är ja typ beräknad att vara i vecka 5 tror jag. Har inte direkt räknat på det :-5
Vi har kub inbokat den 27 dec. Hade hoppats på veckan innan så man kunde avslöjat på nåt kul sett på julafton men får gott vänta och ta det Nyår :)
Hej!
Plussade i förrgår, är i v 4+2! Första graviditeten o en efterlängtad sådan!
Ska på första möte i slutet på november.
Hur känner ni i magen??? Hos mig spänner det lite ibland.
Min man säger att jag börjat lukta konstigt, från munnen tror han, inte bra!! Jag jobbar som lärare o det är inte bra med dålig andedräkt.... Någon mer som har samma problem??
Jag är jättenervös över att något ska gå fel, någon mer som känner så?
Hej!
Plussade i förrgår, är i v 4+2! Första graviditeten o en efterlängtad sådan!
Ska på första möte i slutet på november.
Hur känner ni i magen??? Hos mig spänner det lite ibland.
Min man säger att jag börjat lukta konstigt, från munnen tror han, inte bra!! Jag jobbar som lärare o det är inte bra med dålig andedräkt.... Någon mer som har samma problem??
Jag är jättenervös över att något ska gå fel, någon mer som känner så?
Det är så vi ska göra om kuben är bra :) fast till nyår :) då ser man att det är en bebis & har vi tur så får vi även i 3D :) fick det med sonen , såg ut som en räka :)