• Saima17

längtan efter plus

Hej!

Sambon & ja planerar bebis för fullt.

Hade mens 2/10 och ut mig hormonspiral 11.10. Ha int före d tänkt direkt tanken på att d kan ha tagit så snabbt. Och nu ca 1 vecka tillbaka har brösten/bröstvårtorna börja ömma och är svullna till och från. haft ljuspuderrosa(inget direkt blod) flytning 2 dagar i rad, lite svullna vrister till och från samt känt mig proppmätt efter 2 rostmackor och kaffe känns som ja ätit 3 rätters ????. Allt som svällt har slutat men bröstvårtorna är riktigt ömma och stora. Har haft sjuk pms 1 vecka före. Alltså varit riktit irriterad å rabiat.. Men int nu. Mensen borde dyka upp om en vecka. tog ett test igår men var inget "early test" så va beredd på negativt, har aldrig nånsin plussat, int ens i "misstag". Så hopps verkligen på utebliven mens på onsda ???? håller tummar!!

• Saima17

håller tummarna att du får starkt + igen. Hur ha d gått, har du testat nå mera?
    jag väntar mens på onsdag om jag ska gå efter den cykeln ja hade med spiral. ja tog ju ut den efter mens så vet int hur d kommer te sig. Har aldrig ömma bröst lr bröstvårtor inför mens. idag igen har brösten blivit mer ömma. hoppas så satt den int kommer, men känns som 50-50 och att ja lurar mig sj men känner innerst inne att ja kanske int e gravid men återstår väl bara å se. Vill testa men isf blir d imorgon tisdag å om mensen sen kommer på onsdag så känns d onödigt.. :/ usch sån besluts ångest. känns som alla runt mig är gravida..utom jag. :/

• Saima17

Ja fick hormonspiralen just för att det skulle vara så lite hormoner som möjligt mot koppar iom att jag haft blodpropp. Så i princip skulle jag kunna bli gravid direkt. Väntar mens imorron inget tecken än på d, tog test imorse, negativt ?? men d e väl bara å va inställd på d nu då :( inget tecken på pms heller.. Blir så trött!!!!

• Saima17

D konstiga var att igår morse fick ja den där samma puderrosa flytningen på morron å senare på em klar flytning me riktigt klart blod i.. Fattar inget ja..

• Saima17

Å d jobbiga är att d här va enda gången före januari som sambon var hemma när ja har äl ???? suger duktigt ??

• Saima17

Här kom mensen idag.. Int alls kul :/ båda jätte besvikna. Maja d känns så länge tills vi ens kan få till d på rätt dag.. En liten liten chans finns i december.. Annars först i januari :( usch usch usch känns allt nu. Till på d e ja ensam i 2 veckor nu :(

Kul me + ! :)

• Saima17

Jo han kommer hem då men det är ca 1-2 dagar efter äl.. Å åker sen på jobb igen före nästa mens är slut :(

• Saima17

Jo ja ha tänkt köpa så man vet. Fick bra besked nu av han ikv men vi får se :)

• Saima17

Halloj igen!
    Måsta ha litet uppehåll å deppa lite för å komma igen. trodd aldri d sku bli så här bra efter att ha tagit ut spiral. från att ha haft mensvärk from hell en dag och knappt någon mens alls men i 4-5 dagar och gå till mens som dyker upp nästans exakt på klockslag, ingen mensvärk, 3 dagars mens, blödde dock som en gris..men d va över fort. så nu har äl testningen börjat.. enligt en "cykelapp" skulle äl vara imorron..stämde int alls..lite konstit men mensen stämde helt å hållet med den..så nu e d bara å vänta å se å hoppas att äl e så sent som möjligt..helst torsdag nästa vecka när mr anlänt hem ;)
    hur går d för er?! :)

Svar på tråden längtan efter plus