• Anonym (Nyfiken)

Har ni buttplug när ni går på stan?

Som rubriken lyder, har ni buttplug i när ni går offentligt och hur länge brukar ni ha i den? 

• Svar på tråden Har ni buttplug när ni går på stan?
  • Anonym (Njutaren)

Jag använder glidmedel när jag stoppar upp i anus,det blir ju mycket skönare då den sitter inne länge.

• Anonym (Anabolakillen)

Ja, det är väldigt mysigt. Det tycker både jag och grabbarna på gymmet.

• Hårfagre

Brukar åka buss med buttplug ibland, sätet ovanför hjulaxeln brukar darra så skönt.

• Anonym (Njutaren)
    Blixtmannen2 skrev 2017-11-16 22:15:18 följande:

Det vill jag åxå pröva, men jag har ingen plugg. Vilken modell rekomenderar ni som har

Om du är nybörjare så rekommenderar jag en lite mindre,den jag använder är 4,5 i diameter,den liksom bara glider in på mig.
  • Anonym (:))
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2017-11-16 22:34:53 följande:

Ja, det är väldigt mysigt. Det tycker både jag och grabbarna på gymmet.

Ha ha ha!
  • Anonym (Jennie N)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-10-20 13:17:26 följande:

Som rubriken lyder, har ni buttplug i när ni går offentligt och hur länge brukar ni ha i den? 

Brukar ofta ha buttplugg när jag arbetar och även i andra offentliga sammanhang, de brukar vara i 6-7 timmar.
  • Anonym (Patrik)

Läste om en sexvara..kukring kombinerad med buttplugg..att den kunde bäras under dagen..kan sådant stämma..?..kukringar klämmer ju åt blodtillförseln och då kan ju blodcirkulationsstörningar uppstå..låter farligt..!

• Anonym (Undrar)

Låter inte helt nyttigt att gå eller sitta i sju timmar med en plugg o rumpan.

Sen är det säkert helt individuellt hur det påverkar. Vissa klarar det säkert utan problem..

• Anonym (Njutaren)
    Anonym (Patrik) skrev 2018-02-26 16:22:49 följande:

?

Helt fantastiskt med den.
Svar på tråden Har ni buttplug när ni går på stan?