Har ni buttplug när ni går på stan?
Som rubriken lyder, har ni buttplug i när ni går offentligt och hur länge brukar ni ha i den?
Som rubriken lyder, har ni buttplug i när ni går offentligt och hur länge brukar ni ha i den?
Jag använder glidmedel när jag stoppar upp i anus,det blir ju mycket skönare då den sitter inne länge.
Det vill jag åxå pröva, men jag har ingen plugg. Vilken modell rekomenderar ni som har
Ja, det är väldigt mysigt. Det tycker både jag och grabbarna på gymmet.
Brukar åka buss med buttplug ibland, sätet ovanför hjulaxeln brukar darra så skönt.
Det vill jag åxå pröva, men jag har ingen plugg. Vilken modell rekomenderar ni som har
Ja, det är väldigt mysigt. Det tycker både jag och grabbarna på gymmet.
Läste om en sexvara..kukring kombinerad med buttplugg..att den kunde bäras under dagen..kan sådant stämma..?..kukringar klämmer ju åt blodtillförseln och då kan ju blodcirkulationsstörningar uppstå..låter farligt..!
Låter inte helt nyttigt att gå eller sitta i sju timmar med en plugg o rumpan.
Sen är det säkert helt individuellt hur det påverkar. Vissa klarar det säkert utan problem..
?