Jag är en tråkig flickvän
Hej!
Jag är en trogen och snäll flickvän antar jag. Därmed även en utnyttjad sådan som alltid blir tagen för givet.
Det är inte så att jag är helt "död".
Jag har ett bra jobb. Anser mig själv vara smart. För gärna djupa diskussioner etc. Får höra att jag är vacker. Tränar.
Jag är kärleksfull och går alltid upp i de förhållanden jag har till Max. Jag ger allt jag har. Flörtar inte runt och har inget intresse av att springa på krogen etc. De jag varit tillsammans med vet vart de har mig om man säger så.
Men alltid så tröttnar de ju då såklart.
Jag tror det kan vara för att jag är förutsägbar och tråkig liksom.
För även när jag är singel så gillar jag att vara hemma mycket. På min fritid tränar jag och myser runt hemma. Har inte så mkt vänner (självvalt pga jag är introvert och har endast några få). Går sällan ut. Av eget val.
Jag är sån liksom. Jag trivs med det. Inget jag ger upp bara för att jag får ett förhållande utan jag är en "hemma person".
Men som sagt så har de jag levt tillsammans med tröttnat. Inte för att jag hindrar de från att leva livet för jag uppmuntrar till det. Men jag antar att jag faktiskt är tråkig.
Hur fan ska man finna någon som inte tröttnar på ens hemma-mys och börjar ta en för givet utan att ändra på sig själv?
Ska man behöva "fejka ett liv" för att de ska bli lite osäkra på en och hela tiden hålla på med någon slags "jakt". Kan man inte bara få vara hemma-kär och tråkig utan att behöva bli trampad på och rädd för att bli lämnad pga ens förutsägbarhet?
Någon? What to do?
/introvert och tråkig