• Isaaak

Bjuda ut en tjej!!

Hej jag är en kille på 15 år ( 2002 )  jag har börjat umgås med två tjejer tillsammans med min kompis mycket och vi har väldigt kul. Det finns en av tjejerna som jag börjat gilla och jag tror hon gillar mig också. Hon brukar skratta åt nästan allt jag skriver, vi brukar chatta på snapchat på kvällarna ett tag vi har ganska många gemensamma intressen och när jag skulle skjutsa henne på min moped en gång så höll hon om mig jättehårt ( vet ej om det betyder något ) Hon är även alltid med på att göra saker med mig min kompis och hennes kompis ( fyra totalt ) Jag är lite rädd att hon kanske gillar min kompis men tror att hon gillar mig. Hur ska jag bjuda ut henne? Ifall jag skulle fråga om hon ville gå på bio är jag lite rädd ifall hon skulle anta att hennes och min kompis skulle med.. 

Kan jag få lite tips om hur jag kan bjuda ut henne? 
    Tror ni att hon gillar mig?

Tacksam för alla svar! :D

( Förlåt för jag la tråden här visste inte vart jag skulle skriva )

• Svar på tråden Bjuda ut en tjej!!
  • Anonym (bruno)

Fråga bara kort och självsäkert: Nya Bamsefilmen har premiär, vill du hänga med och se den?

* Ifall hon svarar att ja, hela gänget?  Så spela bara med och svara ja.
    * Ifall hon svarar nej. Så svara bara okej det är lugnt.
    * Ifall hon svarar ja. Så grattis. =)

Hela grejen är att det ska låta naturligt, avslappnat och självsäkert.

• Anonym (Hg)

Klappa henne inte på stjärten bara!

• Scooter85

Du kan ju, om du inte gjort det, prata med din kompis om han upplever intresse, men det kan ju också vara så att hon på är intresserad av båda utan att vara kär eller så, inget konstigt med det.

Fråga på ett sätt som känns mest naturligt för dig, spelar ingen roll om det är sms, ringa eller i skolan osv. Om du sms:ar kan man t ex använda emojis med lite halvtydligt budskap för att hinta att du inte tänker en kompisgrej bara.

Lycka till och glöm inte berätta hur det gick sen.

• Isaaak
    Anonym (bruno) skrev 2017-10-22 12:55:36 följande:

Fråga bara kort och självsäkert: Nya Bamsefilmen har premiär, vill du hänga med och se den?

* Ifall hon svarar att ja, hela gänget?  Så spela bara med och svara ja.
    * Ifall hon svarar nej. Så svara bara okej det är lugnt.
    * Ifall hon svarar ja. Så grattis. =)

Hela grejen är att det ska låta naturligt, avslappnat och självsäkert.

Tack, ska göra detta!
  • Isaaak
    Scooter85 skrev 2017-10-22 13:12:48 följande:

Du kan ju, om du inte gjort det, prata med din kompis om han upplever intresse, men det kan ju också vara så att hon på är intresserad av båda utan att vara kär eller så, inget konstigt med det.

Fråga på ett sätt som känns mest naturligt för dig, spelar ingen roll om det är sms, ringa eller i skolan osv. Om du sms:ar kan man t ex använda emojis med lite halvtydligt budskap för att hinta att du inte tänker en kompisgrej bara.

Lycka till och glöm inte berätta hur det gick sen.

Ska fråga min kompis och tack för hjälpen! Ska uppdatera hur det gick får se när jag frågar dock!
  • Isaaak
    Anonym (Hg) skrev 2017-10-22 13:00:34 följande:

Klappa henne inte på stjärten bara!

Nejdå ingen fara!
  • Isaaak

UPPDATERING

Jag fråga henne igår kväll och hon sa att hon gärna ville gå ut med mig, tack för alla tips! :D

• Scooter85
    Isaaak skrev 2017-10-23 16:05:53 följande:

UPPDATERING

Jag fråga henne igår kväll och hon sa att hon gärna ville gå ut med mig, tack för alla tips! :D

Svar på tråden Bjuda ut en tjej!!