• Mamma till S

Så svaga plus!? Hjälp!

Nu var det 6 år sen sist!

Plusade igår, är väldigt glad o har en massa olika känslor.

Trodde inte det var sant först men jo! Så. Fick ett svagt plus på testlagret, svagt men det syns! Tänkte,väntar till idag så jag tAr morgonurin men lika svagt...

Varför blir det så svagt? Är det nån fara?

Googlade , skulle jag inte gjort men risken för MF är högre med svaga plus???

• Svar på tråden Så svaga plus!? Hjälp!
  • Anonym (M82)

Hcg nivån ökar var tredje dag, kanske därför de visar svagt.. testa om någon dag igen så borde de ökat.

• ALM82

På vilken dag är du? Hcg ökar varje dag med dubblas var tredje dag i början
    Är du alldeles i början så är det ju väldigt svagt :) 

Jag har hört om låghormonare och kanske är du en sån? Försök att inte oroa dig, det ökar nog snart :)

• Nykär15

Jag har alltid fått svagare på morgonurin, så jag brukar kissa ut den, vänta en timme och sen testa, då brukar det vara starkare. Kanske samma för dig? Så håll dig inte i flera timmar. Mitt blir mer utspätt på natten verkar det som. 

Har du bild på ditt test?

• Mamma till S

Mensdag idag.. Testade för att jag känner andra symtom än innan mens, o det visar såå svagt men får vänta några dagar o se då, med sonen plusade jag 6 dagar efter beräknad mens o då var det väldigt svagt också. Hopps ni har rätt :)

• Mamma till S

Den "gula" är gammal o är för o jämföra när jag plussade med sonen!
  • Meja08

Hej!

Jag var jätteorolig för att mina test var så svaga på bim+2

Men nu bim+7 har det blivit mycket starkare! Trodde det var kört.. han tagit 10 test från vin till bin+5 och alla har varit ganska svaga.. Men nu så :) hoppas det går bra!

• Mamma till S

Åh, ganska så lika test! Hoppas mina blir starkare också. Tack för dina bilder o grattis till ditt plus!

• Meja08
    Mamma till S skrev 2017-10-25 08:42:34 följande:

Test från imorse :)

Åh mycket tydligare plus ju! Grattis!! :)

Ny blir ju jag orolig istället.. tog lång tid från mina första svaga till att få ett starkt plus haha
Svar på tråden Så svaga plus!? Hjälp!