• Nykär15

Så svaga plus!? Hjälp!

Jag har alltid fått svagare på morgonurin, så jag brukar kissa ut den, vänta en timme och sen testa, då brukar det vara starkare. Kanske samma för dig? Så håll dig inte i flera timmar. Mitt blir mer utspätt på natten verkar det som. 

Har du bild på ditt test?

• Nykär15
    Mamma till S skrev 2017-10-25 08:42:34 följande:

Test från imorse :)

Grattis!!
    Meja08 skrev 2017-10-25 10:34:32 följande:

Åh mycket tydligare plus ju! Grattis!! :)

Ny blir ju jag orolig istället.. tog lång tid från mina första svaga till att få ett starkt plus haha

Dina ökar ju fint, det är huvudsaken. Försök släppa testandet, det säger inget om hur det kommer gå. Njut av att vara gravida nu!
  • Nykär15
    Alexandra93 skrev 2017-10-31 20:01:00 följande:

Har också problem med svaga plus.. Började testa på bim och fick jäättesvagt plus, på bilderna nedan (bim+2) så hade det ökat en aning, kunde iallafall se stecken. Tog ett clearblue på bim +3 (bilden nedan) och tänkte helt klart att jag är gravid. Idag på bim+5 bestämde jag mig för att testa en vanlig sticka och den blev helt blank, negativt. Ingen mens i sikte men blev sjukt ledsen för var så inställd på att jag var gravid. Förstår verkligen inte..

Så blev det för mig vid mitt första mf, synliga plus och ökning både på CB och testlagret men efter en vecka fick jag negativt på digitalt när jag kollade, började blöda två dagar efter det.

Vad för sticka använde du idag? Bäst är att använda sig av ett o samma märke, omöjligt jämföra ökning/minskning annars.
  • Nykär15
    Alexandra93 skrev 2017-11-01 22:54:05 följande:

Jo kanske är det så, nu är det nog mest blödningen som gör mig orolig.. får väl se när den slutar och ta ett test efter det..

Ja bara vänta och se tyvärr. Jag hade inte ont vid mitt så tidiga mf, blödde till o med mindre än vanlig mens. Har ju inte hunnit växa något och slemhinnan är ju inte mkt tjockare än vid mens så tidigt. Men hoppas på att det är en frisk graviditet för dig!
  • Nykär15
    Alexandra93 skrev 2017-11-02 13:28:13 följande:

Ja det är ungefär så jag har det, känts lite som mensvärk imellanåt och blöder rätt mycket till och från så har ställt in mig på att det är ett mf nu..

Beklagar verkligen :( skit är det!
Svar på tråden Så svaga plus!? Hjälp!