• sommarflicka

    Söker en ofrivillig barnlös för en intervju

    Hej! Detta kan nog vara lite känsligt för många men det är så att jag studerar till sjuksköterska och ska tillsammans med andra sjuksköterskor, läkare och några andra professioner intervjua någon som är ofrivilligt barnlös. Därför vill jag kolla här om det är någon som känner sig manad att ställa upp på lite frågor angående ohälsa och hur jobbigt det är att vara ofrivilligt barnlös. Skulle underlätta om det är någon som fått gå igenom ganska många steg av utredningen. Jag vet att detta kan vara jobbigt men skulle hjälpa oss så mycket om någon ville hjälpa oss. Man får självklart lov att vara anonym. Tack på förhand! ????

  • Svar på tråden Söker en ofrivillig barnlös för en intervju
  • Kjell2
    sommarflicka skrev 2017-10-24 08:21:24 följande:

    Hej! Detta kan nog vara lite känsligt för många men det är så att jag studerar till sjuksköterska och ska tillsammans med andra sjuksköterskor, läkare och några andra professioner intervjua någon som är ofrivilligt barnlös. Därför vill jag kolla här om det är någon som känner sig manad att ställa upp på lite frågor angående ohälsa och hur jobbigt det är att vara ofrivilligt barnlös. Skulle underlätta om det är någon som fått gå igenom ganska många steg av utredningen. Jag vet att detta kan vara jobbigt men skulle hjälpa oss så mycket om någon ville hjälpa oss. Man får självklart lov att vara anonym. Tack på förhand! ????


    Skriv gärna sjukhus, klinik, undersökningsledare, handledare, högskola odyl så att inte misstanken om bluffundersökning dyker upp.

    Tyvärr trålar en del snukisar efter folks personliga berättelser genom att hävda att de gör en undersökning.

     
  • Anonym (Qwerty)

    Hur och var skulle intervjun ske?

    Om det inte krävs att man ska ha gått igenom många steg i en utredning kan jag tänkas att ställa upp.