Inlägg från: Anonym (ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ja)

Spåra nummer?

Anonym skrev 2017-10-24 17:07:52 följande:

Går det att spåra en telefon som har kontantkort och inte har registrerat nummer?

Ja, det går det.
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2017-10-24 17:23:02 följande:
    Hur gör man det? Och hur är det möjligt. Kan man få reda på vem som har ringt?
    Varför vill du spåra?
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2017-10-24 17:59:38 följande:
    det är någon som ringer hela tiden men går det verkligen att ta reda på vilken person det är ? Kan man kolla var exakt personen befinner sig?
    Ja det går alldeles utmärkt att se exakt var personen befinner sig med hjälp av telefonmasterna.
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2017-10-24 17:59:38 följande:
    det är någon som ringer hela tiden men går det verkligen att ta reda på vilken person det är ? Kan man kolla var exakt personen befinner sig?
    Du frågade inte om man kan ta reda på vem det är som ringer, du frågade om man kan spåra en telefon, och som mitt svar ovan, ja det går!
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2017-10-24 18:03:16 följande:
    hur går man till väga då? Dom kan väl inte se var personen som ringer bor?
    Nej, en bostad och en mobiltelefon har ingen koppling. Därför det heter mobiltelefon, för att man kan ta den med sig, tex till arbetet eller till affären.
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2017-10-24 18:19:22 följande:
    men då kan man väl inte bevisa vem det är som har ringt?
    Du får nog läsa igenom dina egna inlägg, eftersom du inte själv vet vad du frågar om.
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2017-10-24 18:32:06 följande:
    Jo jag vet men det jag undrar är att ifall dom bara spårar till masten så kan dom ju bara se i vilket område personen befinner sig så då blir det ju svårt att bevisa vem personen är om personen dessutom inte har registrerat sitt nummer någonstans å
    Jag har redan besvarat denna fråga tidigare.
Svar på tråden Spåra nummer?