Syskonförsök IVF höst -17
Hej
Hoppar in här om det är ok.
Har två barn. Det äldsta som kom till på naturlig väg och yngsta genom IVF år 2014. Då fick vi två ägg till frysen så planerar att sätta in ett nu.
Vi skulle ha gjort ett FET i naturlig cykel i september men fick aldrig utslag på ägglossningstestet. Det tog rätt hårt då men nu i efterhand vet vi att det berodde det på att mensen hux flux bestämde sig för att komma över en vecka senare så jag fick inget utslag pga att jag slutade testa för tidigt då mensen var sen men det var ju svårt att veta då. Vi bestämde oss iaf för att vänta till november men skulle ändå testa med stickorna i oktober för att se om jag har ägglossning. Men även denna gång fick jag inget utslag. Det visade sig bero på att jag denna gång fick mensen en vecka tidigare än vanligt! Så då började jag testa för sent istället! Min mens som alltid varit punktlig ska självklart börja strula just nu.. gaaaah! Idag måndags kom den iaf och har tagit letrozol nu för att stimulera ägglossning då vi inte vet om jag har nån eller inte. Bättre att ta det säkra före det osäkra denna gång. Så snart drar jag igång med äggkossningstester igen.. det är numera en mardröm för mig.