• Jullan

Syskonförsök IVF höst -17

Hej! Jag hoppar in här med er. Vi fick en son 2014 på första ivf-försöket. Sedan dess har vi gjort två FET som slutade i missfall i vecka 6 och abort i vecka 15. Vi har även gjort en ivf som inte blev något och nu ruvar jag på ett tredagars efter vår tredje ivf. Är på ruvardag 3. Har väldigt svag molvärk som kommer och går och har gjort det sedan rd1. Tycker denna väntan är fruktansvärd. Hoppas så att vi ska få ett plus samtidigt som jag inte vågar hoppas och försöker tänka på det barn vi faktiskt har. Om en vecka tänker jag tjuvtesta.

Vilken ruvardag är ni andra på nu?

• Jullan

Hur går det för er här inne?

Jag är på rd 7 och håller på att bli galen av denna berg och dalbana i känslor. Bröt ihop i tisdags kväll och kände mig helt övertygad om att det inte kommer gå vägen denna gång. Nu har jag lugnat ner mig och försöker intala mig att jag inte kan känna det än.

Så vit - jag har hört att det numera är samma risk för missfall vid ivf som vid naturliga graviditeter.

• Jullan
    Lillflickan skrev 2017-12-07 18:20:11 följande:

Jag känner mig uppgiven. Väntar bara på att mensen ska komma. Känns omöjligt att det någonsin ska gå. Blev så knäckt av att det inte blev något till frysen. Testdag 15/12.

Åh vi fick inte heller något till frysen. Blev också helt knäckt.
  • Jullan

Började blöda imorse. Det får bli nya tag i januari. Vi ger inte upp än men jag vet inte hur länge till jag orkar försöka.

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17