• ET86

Syskonförsök IVF höst -17

Hej hej!

Hoppar gärna och in här också för att få ventilera lite med er andra i samma situation.

Har nyligen gjort en ostimulerad FET, så steg ett var ju att blastocysten klarade upptidningen.

Så nu väntar vi på testdag (och tiden går så segt) men kan ju inte göra något för att påverka det.

Ingen efterbehandling denna gång, verkar som många fått nån typ av efter behandling men det kanske bara är efter ET man får det.

• ET86

Hoppas på det bästa för er skull.

Har td den 28/11 (vilket känns långt bort, 2veckor dit ju)

Hoppas på det bästa även där :)

Trodde jag skulle få dom också men så va det visst inte nu vid ostimulerad, håller tummarna för att de ska gå bra ändå.

• ET86

Spännande Katten :)

Ett steg framåt & nu till lite väntan & endel hopp.

?Räknar? ni också i steg, alltså tar en etapp i taget?

Många små steg är det på vägen & ganska lång väntan där emellan.

• ET86

BinniBoo-

Nu har jag nollkoll på den nya monitorn från clearblue, men antar att du ska ringa första dagen när den är maximal då. Men du måste ju alltid kunna ringa och rådfråga dom på kliniken, (det hade nog jag gjort kanske) *hihi* lycka till

• ET86

Lycka till säger jag både till BinniBoo & Lillflickan.

Och välkommen Linda & grattis till plusset ??

• ET86

Huh, låter verkligen inte roligt att vakna på det viset.

Jag va nervös hela dagen när jag skulle in (ifall dom skulle ringa)

Nu är det bara vänta och hoppas på de bästa.

Har själv testdag på tisdag, utan några som helst symtom. Vi får väl se hur delmål 2 går.

• ET86

Va roligt katten,

Jag väntar nog tills testdagen för att testa.

Mensen har inte dykt upp ännu iaf, så får väl se vad testet säger sen.

• ET86

Har också td 18dagar efter fet, så den 28/11 är det dags.

Känns som man känner efter lite extra om man har några symtom, så vet inte om man inbillar sig för att man önskar att de ska vara sant.

• ET86

Ja den borde ha kommit i måndags, kört ostimulerad. 14dagar sen jag satte in en blasto.

Men tar inte ut något i förskott, får invänta plusset.

Men hoppas på de bästa.

• ET86

Tjuvtestade idag ändå och det visar negativt (rd15)

Blev lite låg kan man väl säga, med detnäe ju en resa både upp och ner. Tar väl ett nytt test på tisdag på den officiella testdagen.

Undrar dock vart mensen kan ha tagit vägen.

• ET86

Ja det känns ju rätt konstigt.

Har regelbunden mens i vanliga fall & ostimulerad FET, får väl se hoppet är det sista som överger en.

Vid IVF:en dottern blev till på så hade man ju rätt mycket hormoner i kroppen efter sprutor och vagitorier.

Denna gången är det ju tänkt att kroppen skulle ?klara? det själv.

Vet inte om man har tillräckligt med hormoner på egenhand heller.

Men som sagt kan inte göra mycket mer än att hoppas iaf.

Ja Google gör en knäpp

• ET86

Önskar både Katten & Lillflickan lycka till.

Och välkommen säger jag till Cillah

• ET86

Va roligt katten och stort grattis :)

Hoppas min kropp bestämmer sig för visa utslag imorgon.

• ET86

Åtta är ju super hoppas på det bästa för er skull Lillflickan

• ET86

Idag var min TD och testet visade lika negativt som tidigare.

Så får helt enkelt ringa in resultatet och ta en paus.

Lycka till alla ni andra

• ET86

Nej mensen lyser med sin frånvaro (men av det man googlat fram så kan de ju hända)

Känns bara så konstigt när den vart regelbunden sen den kom tillbaka när dotter fötts.

Sen helt plötsligt när vi gör ett FET så försvinner den, ska ringa Uppsala imorgon för att meddela resultatet iaf.

• ET86

Nu har jag ringt innovationer meddela mitt resultat, svaret jag fick när jag berätta att mensen inte kommit ännu va.

-den kommer.

Jaja, paus för oss en stund men kikar nog in ändå här i tråden.

Önskar er alla andra lycka till

• ET86

Synd på utdelningen Lillflickan, men hoppas på att du fick ett super ägg tillbaka. Lycka till!

binniboo låter konstigt, tar du några hormoner? Kan ju visa fel då, men önskar dig självklart lycka till och hoppas på att det blir ett plus

Katten det låter inge roligt, hoppas att det bara är falsklarm.

Min mens har iaf dykt upp nu sådär 2veckor sent. Efter nyår kanske det blir ett nytt förök eller längre fram i vår, vi får helt enkelt se

• ET86

BinniBoo bara för att du plussade på RD 9 med sonen betyder det ju inte att du plussar tidigt med andra :)

Och inte för att vara negativ, kroppen kan luras (var nyss där själv, och mensen kom 2veckor sent)

Lycka till på fredag, Håller tummarna för att ni får ett plus

• ET86

Grattis Lillflickan

Och lycka till Katten hoppas det ser fint ut

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17