Syskonförsök IVF höst -17
Det blev inget idag. Klarade inte upptining :(
Det blev inget idag. Klarade inte upptining :(
De ringde när jag hade åkt drygt en timme. Bara att vända. Blir nog ingen paus. Beror på om jag lyckas hitta hemklinik och ta nya prover. Men lyckas vi med det blir det start om en vecka med ny IVF.
Hoppas Katten!
Själv fick jag mens i går så det är dags för sprutstart...
Första sprutan tagen. Så nervös och skakig så jag inte kan sova. Man kan ju tro att jag aldrig gjort det här förut.
Börjar du med Lutinus innan insättningen? Kletet är ingen höjdare. Men hade nåt annat som var värre vid tidigare försök. Man skulle då ta tre gånger om dagen och ligga en halvtimme. Supersmidigt på jobbet där det inte fanns något ordentligt vilrum...
Jag har aldrig gjort stimulerad FET. Jag har bara haft lutinus från insättning till testdagen.
Håller tummarna för återföring och plus på det!
Spruta två avklarad. Lite nervös över att jag har 150 i dos. Sist hade jag 100.
Binniboo, jag missade ditt inlägg eftersom vi skrev samtidigt!
Jobbigt när kroppen bråkar. I maj i år hann jag bli nervös när inte ägglossningen kom när jag trodde, men för mig kom den några dagar senare i alla fall. Jag har också fegat massa och börjat testa väldigt mycket tidigare än nödvändigt bara för att vara säker på att jag inte ska missa. Fy så jobbigt att inte få utslag!
Hoppas det löser sig den här gången så du får sätta in nu! Har aldrig fått nåt för att stimulera ägglossning så vet inte hur det fungerar. Får man ägglossning när man brukar? Eller kan man styra på nåt sätt?
Härligt katten!
Själv ska jag ta dubbla sprutor ikväll och koll i morgon för att se om det blir några ägg. Fick svar på AMH och FSH(heter det så?) och de var bra. Lite orolig att åldern skulle påverka men verkar bra så här långt.
Usch så vit!
Själv får jag fortsätta spruta. Ny kontroll på måndag.
Till mig sa de att jag skulle ringa på måndagen om det blev på helgen. Men jag går inte i Göteborg och jag hade odlat i fem dagar. Så det var ju lite marginal.