• KattenH81

Syskonförsök IVF höst -17

ET86- va skumt! Och vad trist... Jag tar ett nytt på måndag innan min läkare ringer mig (vi ska prata dos levaxin för mitt tsh- just nu självmedicinerar jag kan man ju säga!) Så osäker på vad det ska visa.. tog ju ett i torsdags med svagt svagt andra streck. Sen tog jag ett nytt igår som ff var svagt med möjligen lite starkare. Sen tyckte jag att det var lite lite färg på lutinusklegget o blev då lite deppig. Nu är det googlingsförbud och ej ta tester i onödan som gäller så jag inte blir knäpp!

• KattenH81

Lycka till imorn lillflickan! Är själv nervös över grav-testen jag ska ta imorn... borde ju ha blivit mycket starkare nu om den tänkt stanna!

• KattenH81

Pust! Jättetydligt och starkt andra streck imorse! Tog även ett digitalt som glädjande nog redan visade v2-3 sen befruktning. Är ju på gränsen att testet ska visa det så det var kul! Idag samtal med gyn. Är lärare på högstadiet och lite tröttsamt att åter igen behöva säga till eleverna (som inte får ha telefon) att jag har min med på ljud eftersom läkare ska ringa... har varit lite mycket sånt på sistone!!

• KattenH81

Bra resultat Lillflickan! Håller tummarna för många befruktade!!

Lycka till med resultatet ET!! Håller tummarna för plus!

• KattenH81

Tråkigt Lillflickan men det du fick måste ju ha varit bra? Så vi får hoppas på det nu!!

Binniboo- vad skumt! Tycker att det där första du la upp va positivt!!

• KattenH81

På morgonen idag blev det rött i trosskyddet när Lutinus rann till. Massa mensvärk nu. Trodde inte ens man kunde blöda när man äter progynon.... Officiell TD imorn och testerna har ju varit så starka hela tiden. Tar ny digital imorn. Får se om det ökat till +3 eller kanske minskat... Faan! Fjärde missfallet på gång antagligen.

• KattenH81

Hej Jullan! Är på rd17 med femdagars embryo. Testdag imorn o kommer visa positivt (plussade för 10 dar sen)

Denna blödning alltså... imorse kom det som en rejäl mängd Lutinus-klet (ursäkta detaljerna) som typ var gammelrosa. Sen under dan har det liksom ebbat ut i brunt, ljudbrunt o nu enstaka prickar. Slemhinnorma känns helt förstörda!

Funderar på om jag var lite slarvig igår m Lutinusuopföringen. Har för mig att d gjorde lite ont.

Vågar dock inte hoppas just nu. Vi har gråtit båd två idag. Satsar väl på en färskomgång i vår men sen vet jag inte. Kanske kan räcka sen. Imorn blir d iaf samtal m Ackis!

• KattenH81

Har aldrig hört att det skulle vara större risk för mf! Snarare fått höra tvärtom! Jag blev gravid tre ggr naturligt mellan dottern och denna FET-graviditet, mf alla tre gångerna. Läkaren som gjorde mf-utredningen menade på att ivf kunde vara vägen att gå för oss!

• KattenH81

Wohoo Lillflickan! Vad är du på för rd? Var det en femdagars du fick tillbaka?? Jag har vul på fredag (samma dag som din officiella td!)

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17