• fiori84

finns det frisörsalonger i sthlm som kvinnor i slöja kan gå till?

Hej.

Är det någon som vet var man kan gå och fixa håret i sthlm när man har en slöja?

Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Svar på tråden finns det frisörsalonger i sthlm som kvinnor i slöja kan gå till?
  • Anonym (?)

Hur ska det ens gå till ?

• Anonym (hl)

Spelar nog ingen roll. Det går inte att klippa håret om du har tyg om huvudet.

• Anonym (?)
    nevermind skrev 2017-10-27 13:35:26 följande:

Driver ni eller fattar ni verkligen inte vad TS menar?

Upplys oss då om det nu var så uppenbart ? 
  • Anonym (Korkat)
    Anonym (?) skrev 2017-10-27 13:43:12 följande:
    Upplys oss då om det nu var så uppenbart ? 
    TS vill gå till en frisör där det är ok att ta av sig slöjan för att få håret fixat? Förslagsvis en miljö utan män? Muslimska tjejer/kvinnor vill ju också vara fina.
  • Vargaflickan
    Anonym (Korkat) skrev 2017-10-27 13:57:11 följande:
    TS vill gå till en frisör där det är ok att ta av sig slöjan för att få håret fixat? Förslagsvis en miljö utan män? Muslimska tjejer/kvinnor vill ju också vara fina.
    Man kan inte förbjuda män från att gå till en frisör heller. Hon får göra som alla andra eller klippa håret själv/hos en kompis.
  • fiori84
    Vargaflickan skrev 2017-10-27 14:00:57 följande:

Man kan inte förbjuda män från att gå till en frisör heller. Hon får göra som alla andra eller klippa håret själv/hos en kompis.

Har inte förväntat mig heller men vet att det finns ställen där man har separat rum eller något som skymmer från insyn där man sitter det är DET jag menar men tack för din "smarta" förslag
    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Ascendere

Alla tar emot kvinnor i slöja gissar jag.
    Det är väl bara att man tar av slöjan när klippningen börjar.

• Anonym (Norrut?)

Hur centralt måste det vara? Nånstans i Kista/Akalla/Rinkeby/Tensta lär det väl inte vara problem att hitta?

Svar på tråden finns det frisörsalonger i sthlm som kvinnor i slöja kan gå till?