• Anonym (din inre sensualism)

Att ge sensuell massage (tantra) till män!

Jag har länge fått höra att jag är bra på att massera speciellt lite mer sensuell typ avmassage som jag utfört på mina partners). Inte sexuell i egentlig mening,  trots att de ligger helt nakna och får total kroppsberöring via mina händer och med hjälp av min egen hud och oljor.

Ofta framkallar det erektion och total avslappning i männen. Och jag vidrör även deras kön, insida lår, skinkor osv utan att det blir sexuellt.

Det som fascinerat mig är hur helande det varit och hur bra personerna mått efteråt. Så nu har jag kommit fram till att jag skulle vilja ha en liten business där jag tar emot män. Gärna med sexuella hämningar av olika slag som inte blir vidrörda så ofta. Jag tror att behovet är enormt. Sådan typ av massage är vanlig i USA men inte i Sverige och är nog mest förknippat med thaimassage eller bordellverksamhet. Men det jag vill göra är mer sensuellt, andligt, läkande och befriande.

Frågan är om män skulle våga komma på något sådant och kunna tänka sig betala för det.? Vad tror ni?

Jag skulle gärna gjort det i mitt eget hem om det inte vore för farorna involverat så blir nog säkrast på lokal eller salong.

• Svar på tråden Att ge sensuell massage (tantra) till män!
  • Gaskarl

Ja, TS, jag vill också veta om dur vidare och öppnar ngt. Om du vill kan du messa mig så berättar jag mer om min upplevelse.

• Anonym (Nyfiken)

Masserad har man blivit. Men sensuell/tantra som ni beskriver hade man gärna provat. Synd det inte finns eller är vanligt i Skåne. Thai salonger och sånt skit håller jag mig borta från... vet ni någon i Skåne skriv det gärna. Ska ju vara seriös...

Ben66 skrev 2017-10-31 09:29:01 följande:

Sparar tråden.

TS. Skriv gärna om du öppnar en salong.

Är det någon här som har testat Hawaiiansk massage?

Nej inte öppnat salong ännu. Ville mest undersöka hur män skulle ställa sig till en sådan typ av behandling och ifall det finns behov? Såg ett program nyligen med ett inslag av tantramassage varför jag började fundera.

Vad är Hawaiiansk massage?
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-10-31 11:57:19 följande:

Masserad har man blivit. Men sensuell/tantra som ni beskriver hade man gärna provat. Synd det inte finns eller är vanligt i Skåne. Thai salonger och sånt skit håller jag mig borta från... vet ni någon i Skåne skriv det gärna. Ska ju vara seriös...

Känner inte till någon alls faktiskt. Bara läst om en i Stockholm som håller på med Yoni och sensull massage.

Thaimssage har en dålig klang som får en att automatiskt tänka på sexmassage;)
    Det är motsatsen till det som intresserar mig. Har man runka och utlösning i tankarna så är man helt fel på det!
    Anonym (utlandssvensk) skrev 2017-10-31 03:54:21 följande:

Jag bor i ett land där sexköp är lagligt. Har varit på bordeller några gånger men oftare går jag till massagesalonger som erbjuder sensuell massage och happy ending. Det är fantastiskt och betydligt mer avslapplande än bara en vanlig massage. 

Kan du göra det på ett lagligt sãtt i Sverige tycker jag absolut du ska göra det. 

Bara det att min typ av massage har inte happy ending som mål. Förutom sensuell utlösning alltså inte via könsorganen. Meningen är att man ska fokusera bort sin sexualitet och bli mer mer medveten om andra erogena zoner, även mentala och öva upp sin känslighet. Komma i kontakt med sig själv, våga utlämna sig.
    Gaskarl skrev 2017-10-28 14:30:26 följande:

Hoppas inte att denna härligt intressanta tråd dog..?

Nej då den är ännu levande. Men jag var inte beredd på responsen utan mest ute efter att höra om andras erfarenheter, upplevelser av denna typ av beröring och undersöka intresset för sådana behandlingar.

Är anonym här och vill inte lämna ut mailadresser i nuläget. Me om du vågar lämna din kanske jag kontaktar dig och talar mer vid tillfälle.

Behandlingen som du var på hade den fysiskt(könslig) utlösning som mål?
  • Ben66
    Anonym (din inre sensualism) skrev 2017-10-31 12:11:25 följande:

Nej inte öppnat salong ännu. Ville mest undersöka hur män skulle ställa sig till en sådan typ av behandling och ifall det finns behov? Såg ett program nyligen med ett inslag av tantramassage varför jag började fundera.

Vad är Hawaiiansk massage?

Jag tror att vi män som inte gillar thaimassage skulle uppskatta denna form av massage.

Tror du att du har lätt för att behandla män som kan vara blyga, asociala, tjocka och äldre?

Alla ser vi inte ut som Tom Cruse :-/

Vet inte om FL uppskattar om jag länkar, men varsågod. Lite info om Hawaiiansk massage. www.yogashakti.se/sv/behandlingar/hawaiiansk-massage/
    Anonym (Man25) skrev 2017-10-31 01:14:39 följande:

hur kan jag komma i kontakt med dig? jag förstår att du vill vara anonym här men kan du skapa en ny mail så vi kan komma i kontakt på en annan plats? 

Jag är självklart intresserad av att starta någon form av sensuell massage och ej på en sexuell nivå utan en sensuell..

Skriver gärna ett mail ifalll du har en anonym mail??

Vad kul att du tänker i samma banor:) Har dock inte kommit lika långt i min process  eller vad jag vill göra med den? Är bara i tankestadiet där jag vill undersöka om andra varit med om liknande typer av massage. Vill inte lämna ut mina uppgifter här i nuläget men kanske återkommer till tråden om jag vill gå vidare och utveckla något. Uppskattar ditt intresse och entusiasm, det är motiverande:)

Vill du bara massera män förresten? och har du varit med om sådan typ av massage själv?
  • Ben66

Tantra verkar vara intressant.

Jag har lyckats ge mig torrorgasmer bara genom att tänka på att knipa magmusklerna i bäckenet. Försöker koncentrers dit mitt energiflöde (min kåthet)

Orgasmerna är inte så starka men känns i hela kroppen.

Har inte stånd och sprutar alltså inte.

Kan jag råkat närma mig tantrans möjlighet?

Sorry om jag kapade tråden.

Svar på tråden Att ge sensuell massage (tantra) till män!