• Anonym (sorgliga värld)

Ratas den naturliga fittan av män?

Fler och fer kvinnor vill operera sina underliv för att se ut som barbiedockor och porridealen. Vad kommer det ha fär konsekvenser på de kvinnor som inte vill eller har möjlighet att operera sina könsdelar?

Kommer män att äcklas av naturliga fittor efterhand om de bara varit med s k Photoshoppade fittor utan inre blygdläppar och annat köttsligt som förstör utsikten?

• Svar på tråden Ratas den naturliga fittan av män?
  • Gaskarl
    Anonym (sorgliga värld) skrev 2017-10-28 12:58:47 följande:

Fler och fer kvinnor vill operera sina underliv för att se ut som barbiedockor och porridealen. Vad kommer det ha fär konsekvenser på de kvinnor som inte vill eller har möjlighet att operera sina könsdelar?

Kommer män att äcklas av naturliga fittor efterhand om de bara varit med s k Photoshoppade fittor utan inre blygdläppar och annat köttsligt som förstör utsikten?

Inte riktiga män, dessutom kommer det alltid finnas, både män och kvinnor som gillar olika, som vill se olika... Det där behöver vi inte oroa oss över
  • Anonym (Inspekterar gärna ;-))

Nej, en skön mus är en fin mus om du frågar mig..

• Anonym (123)

Varför ens bry sig? Det är väl inte så att dom går och trycker upp fittan i ansiktet på dig?

• gubbenigruvan

Nej. Vad än media får dig att tro så är det extremt ovanligt med kosmetisk intimkirurgi. De flesta män kommer inte att stöta på ett kvinnligt underliv som har varit under kniven under sin livstid. Det kommer aldrig bli normen. Och naturliga sköten är precis som sköten ska vara. Den som hävdar motsatsen är den som har problem.

gubbenigruvan skrev 2017-10-28 13:04:36 följande:

Nej. Vad än media får dig att tro så är det extremt ovanligt med kosmetisk intimkirurgi. De flesta män kommer inte att stöta på ett kvinnligt underliv som har varit under kniven under sin livstid. Det kommer aldrig bli normen. Och naturliga sköten är precis som sköten ska vara. Den som hävdar motsatsen är den som har problem.

Så sa vi för bara några år sedan om silikonbrösten. Idag har alla killar jag i princip under 40 varit med minst en kvinna med sillisar.

Så tror du har fel eftersom det är extremt många kvinnor som gör sådana operationer varje år även i Sverige.
  • New  Dawn

Att skriva "blygdläppar och köttsligt som förstör utsikten" är ett mycket dåligt försök dölja det du håller på med, dvs att försöka smutskasta fittors utseende.

Sorglig person du är.
    Anyone can hate. It costs to love.
    New Dawn skrev 2017-10-28 13:13:47 följande:
    Att skriva "blygdläppar och köttsligt som förstör utsikten" är ett mycket dåligt försök dölja det du håller på med, dvs att försöka smutskasta fittors utseende.

Sorglig person du är.
    Det var ett försök att ironisera utifrån åsikter killar har haft bl a härinne om kvinnors kön. Ex "rostbiffsgardiner"... så inte mina egna åsikter då jag är kvinna med väl tilltagna utsikter om man säger så.

Blir bara förfärad över utvecklingen då jag läste nyheterna denna morgon.
  • New  Dawn
    Anonym (sorgliga värld) skrev 2017-10-28 13:19:46 följande:

Det var ett försök att ironisera utifrån åsikter killar har haft bl a härinne om kvinnors kön. Ex "rostbiffsgardiner"... så inte mina egna åsikter då jag är kvinna med väl tilltagna utsikter om man säger så.

Blir bara förfärad över utvecklingen då jag läste nyheterna denna morgon.

Varför är det okej att uttrycka sig i nedlåtande ord och ironisera över kvinnans kön, bara för att du är kvinna, med tilltagna "utsikter"?

Vilka nyheter läste du?

Om det stod så förstår jag iofs att du valde orden, men det är synd att du valde att tillskriva fittan de negativa orden, då det är utveckling i sig som är negativ.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Tobythegunn

euhm, hur ser idealfittan ut? utan blydgläppar som hänger ut menar du? Alltså en streckfitta?

Jag kan garantera att de flesta män bryr sig inte hur fittan ser ut, seriöst... Tänk efter, hur "snygga" är våra könsdelar egentligen? Både penis och vagina? Penis en köttig banan, vaginan ett russin typ. Vad är det som är så himla fint med det? xD Det är väl hur det känns och hur man hanterar det som är viktigt! och förstås att man är hygienisk! Det är det absolut viktigaste!
Svar på tråden Ratas den naturliga fittan av män?