Fler som planerar en liten sladdis?
Jag är 39, fyller 40 om ca 2 veckor och vi har just blivit överrens om att det gärna får bli ett tredje barn.
Vi har två barn nu födda 10 och 13 så det var ett tag sedan jag var gravid och jag hoppas nu bara att det ska ta sig lika lätt som förr. Jag har alltid varit lite smått hyperfertil och har oftast dubbla ägglossningar samt koll på min cykel men jag har också haft en hel del missfall så jag är lite nervös över att börja försöka på en trea. Vet inte hur jag kommer reagera på eventuella missfall nu...
Käkar bidrottninggelekapslar (som jag gjort de gånger det blivit barn tidigare), d-vitamin och magnesium, kalcium etc.
Har aldrgi testat med ÄL stickor men har köpt hem ett paket med 10 tester som jag funderar på att prova. Jag brukar dock känna väldigt tydligt då jag har ägglossning men jag vet inte, vill väl vara säker på att det faktiskt är det det är...
Jag har också gjort en TVT operation efter andra barnet så jag måste undersöka hur det funkar med vaginal förlossning efter en sådan eller om man måste snittas. Nån här som vet?