• Anonym (Fia)

Happy Halloween på tivoli i Köpenhamn? Bra eller buh?

Tänkte åka till tivoli i Köpenhamn och gå på deras hallooween grej. Ska inte åka karuseller utan bara gå runt och titta på allt.

Är det lönt? Kan ej åka karuseller pga av kylan och min astma men tänkte mest på allt annat.

Mvh mig

• Svar på tråden Happy Halloween på tivoli i Köpenhamn? Bra eller buh?
  • Anonym (Fia)

Puffar

• Colourfulrainbow

Har inte varit där just på Halloween, men har varit där många ggr, bla på julmarknad och de lägger mycket tid på dekorationer.

Tror nog du kan ha roligt där.

• Anonym (Fia)
    Colourfulrainbow skrev 2017-10-29 15:14:22 följande:

Har inte varit där just på Halloween, men har varit där många ggr, bla på julmarknad och de lägger mycket tid på dekorationer.

Tror nog du kan ha roligt där.

Bara varit där när det bara varit tivoli och inget annat som tex julmarknad med mera..

Bor i Malmö så det blir ju inte så dyrt
  • Colourfulrainbow

Jag tyckte deras julmarknad var jättemysig. Bor du i Malmö så går det ju snabbt att åka över bron. Ha så kul.

• Colourfulrainbow

Jag tycker Tivoli har många lugna karuseller som går sakta. Finns ju "den flygande kofferten" där du sitter i en koffert och åker runt inomhus i en tunnel. Nu var det iofs många år sedan jag åkte karuseller där så den kanske inte finns kvar.

• Anonym (Fia)
    Colourfulrainbow skrev 2017-10-29 15:19:59 följande:

Jag tyckte deras julmarknad var jättemysig. Bor du i Malmö så går det ju snabbt att åka över bron. Ha så kul.

Pga av astma och denna kylan blir det ingen karuseller tänkte mest gå ut och titta på allt...

Jo jag bor i malmö
Svar på tråden Happy Halloween på tivoli i Köpenhamn? Bra eller buh?