• Jooosen

Vi som är på försök 8 med första barnet

Here we go again! Blir åttonde försöket. Kanske 7e då jag förmodligen inte hade äl månaden som var..

Äl 11/11 bim 24/11. 28 dagars cykel förutom förra som plötsligt var 35 dagar! Kör med äl stickor denna månad för att se om man får nån slags stegring överhuvudtaget.

Välkomna <3

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 8 med första barnet
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-11-09 10:45:42 följande:

Fan vad tråkigt!! Så frustrerande :( Jag hade tvingat min kille att stanna hemma..

Ja jag känner lite så.. vi är fan två som får engagera oss... han ska på middag i stan sen sova där pga möte as tidigt imornbitti i närheten (vi bor lite "off").. skrev till honom nu iaf att ja fått Pos äl test så kanske han får dåligt samvete :p
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-11-09 10:47:58 följande:
    Ja jag känner lite så.. vi är fan två som får engagera oss... han ska på middag i stan sen sova där pga möte as tidigt imornbitti i närheten (vi bor lite "off").. skrev till honom nu iaf att ja fått Pos äl test så kanske han får dåligt samvete :p
    Bra där... Ska han sova hos någon bekant? Eller kan ni inte ta in på hotell tillsammans i natt?
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-11-09 10:52:29 följande:

Bra där... Ska han sova hos någon bekant? Eller kan ni inte ta in på hotell tillsammans i natt?

Hos sin morsa... nja blir svårt då jag börjar jättetidigt o jobba där vi bor.. men men. Får inse att vi får hålla till godo med i tisdags. Annars satsa på nästa månad...
  • Elliot1
    Jooosen skrev 2017-11-09 10:47:58 följande:

Verkligen!! Vet han om alla dina känslor kring det här? Hmm, bra att du skrev det. Då kanske han inser att en middag (oavsett jobb eller privat) är mindre värt!! :) Men sen är det ju så också att det är bara torsdag idag så det är ju inte helt omöjligt om ni låg i tisdags!! :)
  • vill2017

Positivt äl-test i morse!

Jag testar alltid med morgonurinen varannan dag för att spara lite pengar.

Vi låg igår kväll, ska ligga ikväll samt fredag morgon och kväll tänkte vi. Första gången vi försöker dagligen!

• Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-11-09 11:17:36 följande:

Verkligen!! Vet han om alla dina känslor kring det här? Hmm, bra att du skrev det. Då kanske han inser att en middag (oavsett jobb eller privat) är mindre värt!! :) Men sen är det ju så också att det är bara torsdag idag så det är ju inte helt omöjligt om ni låg i tisdags!! :)

Ja han vet om! Ja hoppas det va super spermier i tisdags som stannar kvar haha!!
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-11-09 13:34:17 följande:
    Ja han vet om! Ja hoppas det va super spermier i tisdags som stannar kvar haha!!
    Håller alla mina tummar för dig. När räknar du med BIM?
  • vill2017
    Jooosen skrev 2017-11-09 13:34:17 följande:

Men att de överlever två dagar är ingen omöjlighet! Om du har äl nu kanske du redan är befruktad! Vi får hoppas för oss båda!! ????
  • Jooosen
    vill2017 skrev 2017-11-09 13:55:03 följande:

Men att de överlever två dagar är ingen omöjlighet! Om du har äl nu kanske du redan är befruktad! Vi får hoppas för oss båda!! ????

Ja tänk om detta är vår månad!! Är avis på dig som kan ligga i några dar framåt haha
  • vill2017
    Jooosen skrev 2017-11-09 13:57:01 följande:

Ja tänk om detta är vår månad!! Är avis på dig som kan ligga i några dar framåt haha

Hehe alla frågetecken var en smiley som skrevs :)

Åh du ska inte vara avis för jag önskar egentligen att vi slapp! Ver inte hur jag ska hitta orken att måsteligga i flera dagar nu :( helst av allt skulle jag bara vilja krypa in i hans famn och sova..
Svar på tråden Vi som är på försök 8 med första barnet