• Pentra
    Äldre 5 Nov 12:06
    33300 visningar
    94 svar
    94
    33300

    Hur ofta har ni kjol och nylonstrumpor på jobbet

    Har alltid stay-ups till jobbet, och oftast kjol. Men kjolen får jag inte ha på mig under arbetstid. Å andra sidan så brukar jag kompensera det med snygga underkläder. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Pentra
    Äldre 3 May 01:22
    #52
    livserfaren skrev 2018-05-02 19:07:53 följande:
    Hur ofta har ni tjejer kjol och nylonstrumpor på jobbet.Nyfiken

    Går väldigt ofta klädd i kort kjol och stay-ups till jobbet. Men måste sedan byta till något trista arbetskläder. Stay-upsen behåller jag dock på under arbetsdagen, och kombinerar dem även med snygga underkläder för att förgylla min dag. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Äldre 11 May 11:00
    #79
    livserfaren skrev 2018-05-11 05:33:47 följande:
    Tycker mig se att många tjejer använder nylonstrumpor och kjol och lågskor även när det är varmt ute. Såå härligt att kolla in er på stan.

    Jag kan använda nylonstrumpor även varma dagar. De bildar en barriär så att det inte klibbar om man sitter på plaststolar eller liknande, och det blir heller inte lika lätt svettigt om man sitter med benen korslagda över varandra. Oftast har jag nylonstrumpor under mina MC-kläder av samma anledning; och bonusen är att man iaf ser snyggt klädd ut på benen när man får av sig all skyddsutrustning. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Äldre 10 Jul 18:48
    #84
    livserfaren skrev 2018-07-10 05:52:36 följande:
    Hur ofta har du kjol och nylonstrumpor som outfit på jobbet?

    Jag har det i stort sett varje dag som jag går till jobbet, men väl där så måste jag byta kjolen till arbetsbyxor. Men, mina stay-ups och mina snygga underkläder behåller jag kvar på under arbetskläderna. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Pentra
    Wed 27 Nov 2019 01:46
    #93

    Jag hade kort kjol, stay-ups och over-knee-stövlar på mig till jobbet idag. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Hur ofta har ni kjol och nylonstrumpor på jobbet