• Anonym (Bråttom????)

Hård BDSM

Tjejen kommer över om 2 timmar. Vi har pratat lite och hon vill att jag ska vara mycket brutalare och hårdare än jag varit ikväll. Vi har testat mycket som att binda, ögonbindel, alla möjliga sexleksaker, bröstklämma osv. Vi har alltså normalt inte vaniljsex...

Hon vill vara 100% i mitt våld och bunden samt bli kommen i och på i flera timmar....

Hjälp mig gärna med inspiration! Har köpt gurka, banan, kondomer, chokladsås, klädnypor och bäddat ordentligt...?? Vi har alla möjliga leksaker och kör i alla hål.

Gränsen går, som vi pratat om, vid att äta hundmat eller bajs typ, så långt vill vi aldrig gå. I övrigt är allt tillåtet...

Hjälp mig!

• Svar på tråden Hård BDSM
  • Tusselina
    Anonym (Varning.) skrev 2017-11-01 19:18:37 följande:
    Du ska få ett tips av mig.
    Nu känner ju inte jag din dam men det här brukar gå hem när jag har gjort det.

Lägg fram den största vassaste kniven du äger synligt bredvid sängen så att hon ser den.
    Lägg också en snäll smörkniv i kylskåpet.
    Bind henne och sätt på ögonbindeln, tala om för henne att det är superviktigt att hon ligger helt prick stilla, så du inte råkar slinta och göra henne illa med kniven.
    Sen hämtar du den snälla och kalla kniven från kylskåpet, låt den få löpa utefter hennes kropp överallt, samtidigt som du kan varva med handsnärtar och smekningar. 
    Hon kommer behöva anstränga sig för att ligga still och det faktum att du tagit ifrån henne ett sinne (synen) och att hon inte kan distrahera och parera det du gör kommer göra hennes känsel så mycket större, känseln kompenserar för synförlusten.
    Tvånget att ligga still gör att hon inte kan distrahera bort det du gör genom rörelser. 
    Den vassa kniven låter du ligga på nattduksbordet, den är bara skådegodis.
    Jag kallar det för mindfuck. Glad
    Man kan göra mycket crazy grejer inom den genren, men det där var verkligen en ovanligt enkel att snabbt och billigt iscensätta :)
  • Anonym (Ja)

Sorry - My bad, det var underförstått att man aldrig lämnar någon utan uppsikt osv men tydligen behöver man vara övertydlig här...det skadar iofs aldrig att vara det.

Jag tänkte att TS kanske hade erfarenhet och kunskap inom området och det borde jag inte förutsatt förstås!

• Anonym (Bråttom????)
    Anonym (Varning.) skrev 2017-11-01 19:18:37 följande:

Du ska få ett tips av mig.

Nu känner ju inte jag din dam men det här brukar gå hem när jag har gjort det.

Lägg fram den största vassaste kniven du äger synligt bredvid sängen så att hon ser den.

Lägg också en snäll smörkniv i kylskåpet.

Bind henne och sätt på ögonbindeln, tala om för henne att det är superviktigt att hon ligger helt prick stilla, så du inte råkar slinta och göra henne illa med kniven.

Sen hämtar du den snälla och kalla kniven från kylskåpet, låt den få löpa utefter hennes kropp överallt, samtidigt som du kan varva med handsnärtar och smekningar. 

Hon kommer behöva anstränga sig för att ligga still och det faktum att du tagit ifrån henne ett sinne (synen) och att hon inte kan distrahera och parera det du gör kommer göra hennes känsel så mycket större, känseln kompenserar för synförlusten.

Tvånget att ligga still gör att hon inte kan distrahera bort det du gör genom rörelser. 

Den vassa kniven låter du ligga på nattduksbordet, den är bara skådegodis.

Jag kallar det för mindfuck. 

Den är ju riktigt, riktigt bra!

Till er andra, vi kör rätt hårt, jag är den som är försiktig av oss. Jag utvecklas ständigt men behöver ibland hjälp. Risken för att det skulle gå illa är väldigt, väldigt liten.
  • Tusselina
    Anonym (Ja) skrev 2017-11-01 19:52:15 följande:
    Sorry - My bad, det var underförstått att man aldrig lämnar någon utan uppsikt osv men tydligen behöver man vara övertydlig här...det skadar iofs aldrig att vara det.

Jag tänkte att TS kanske hade erfarenhet och kunskap inom området och det borde jag inte förutsatt förstås!
    Jo, tjena efterkonstruktion som heter duga med tanke på att du uttryckligen föreslår just att han ska "lämna henne" och "gå till rummet bredvid" och att tidsrymd beror på vad hon klarar.
    Man ska aldrig någonsin lämna någon bunden eller med gag ens en sekund. Det handlar inte om huruvida TS (eller andra som läser) har kunskap och erfarenhet, det är potentiellt livsfarligt och ska aldrig föreslås. Menade du något helt annat så skriv det. 
  • Anonym (Ja)
    Tusselina skrev 2017-11-01 20:05:59 följande:
    Jo, tjena efterkonstruktion som heter duga med tanke på att du uttryckligen föreslår just att han ska "lämna henne" och "gå till rummet bredvid" och att tidsrymd beror på vad hon klarar.
    Man ska aldrig någonsin lämna någon bunden eller med gag ens en sekund. Det handlar inte om huruvida TS (eller andra som läser) har kunskap och erfarenhet, det är potentiellt livsfarligt och ska aldrig föreslås. Menade du något helt annat så skriv det. 
    Det står dig självklart fritt att tolka mig hur du vill, även illvilligt!
  • Tusselina
    Anonym (Bråttom????) skrev 2017-11-01 20:01:52 följande:
    Den är ju riktigt, riktigt bra!

Till er andra, vi kör rätt hårt, jag är den som är försiktig av oss. Jag utvecklas ständigt men behöver ibland hjälp. Risken för att det skulle gå illa är väldigt, väldigt liten.
    Just att du hävdar att risken för att det skulle gå illa är väldigt väldigt liten är snarare en indikation på att du rejält underskattar riskerna. Det gör dock tyvärr de flesta som inte är väldigt erfarna, t ex så underskattar folk hur stor faktiskt risken är att orsaka permanenta nervskador med enkel bondage. Att man är "försiktig" hjälper inte mot det, utan bara kunnighet (t ex om var nervkluster vanligen sitter men att det även är individuell variation) och erfarenhet (vana av att snabbt läsa av tecken på risk för förebådande skada) hjälper för att minska riskerna. 

Att du vore kunnig på en sådan nivå att risken faktiskt vore så väldigt väldigt liten att du kunde hävda det och det vore sant snarare en en indikation på motsatsen faller på sin orimlighet om du samtidigt får för dig att fråga om råd med kort varsel och på ett ställe som familjeliv och dessutom på ett ganska konstigt sätt. 

Ha kul, men underskatta inte riskerna och se istället till att utbilda dig ordentligt. 
  • Tusselina
    Anonym (Ja) skrev 2017-11-01 20:17:03 följande:
    Det står dig självklart fritt att tolka mig hur du vill, även illvilligt!
    En illvillig tolkning vore att du med flit ville få folk att ägna sig åt farliga saker för att du tänder på att det går illa. Men jag skulle nog mer luta åt att gissa att du inte riktigt hade koll på det, tyvärr alltför vanligt. 

I det här fallet behöver man bara läsa exakt vad du skrev, vilket inte brukar anses hör att att "tolka" utan att läsa innantill. Även om naturligtvis all form av mellanmänsklig kommunikation per definition måste involvera "tolkande" även om det så bara är översättningen av ljuden från ordet "ja" eller en nickning. 
  • Anonym (Bråttom????)

Point taken, absolut. Står fortfarande fast vid vad jag sa. Jag är för snäll vilket får tjejen att "ryta" till av frustration.

Vid minsta tecken så avbryter jag.

• Anonym (Varning.)
    Tusselina skrev 2017-11-01 19:23:08 följande:
    Man kan göra mycket crazy grejer inom den genren, men det där var verkligen en ovanligt enkel att snabbt och billigt iscensätta :)
    Eller hur, mindfuck är kul.
    Ibland vill man mer än bara slå hårt. 
    Jag har läst en del av dina inlägg och tycker du verkar både vettig, erfaren och klok.
    Jag höjer min bägare för dig. GladSkål
  • Anonym (Varning.)
    Anonym (Bråttom????) skrev 2017-11-01 20:29:25 följande:

Point taken, absolut. Står fortfarande fast vid vad jag sa. Jag är för snäll vilket får tjejen att "ryta" till av frustration.

Vid minsta tecken så avbryter jag.

Det är bra ts, låt henne ryta i frustration.
    Bättre att gå framåt med myrsteg än att försöka backa i elefantsteg när kraschen är ett faktum och tilliten är bruten.
    Kudos till dig för det. 
Svar på tråden Hård BDSM