• boken

    bästa monty python sketch

    bästa monty python sketch witch,stoning,fruit defense ,-)

  • Svar på tråden bästa monty python sketch
  • Stårschan

    Det finns en Monty Python-sketch för alla tillfällen, men jag är väldigt svag för The Holy Hand Grenade och "Romanus eunt domus Romani ite domum"

  • Martinetto

    Nästan som att svara på hur långt ett snöre är men avsnittet med Spanish inquisition och italian class är favoriter tillsammans med nästan allt som gjordes 1969... just det ja, sketchen med Johann Gambolputty de von Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingel-dangel-dongel-dungel-burstein-von-knacker-thrasher-apple-banger-horowitz-ticolensic-grander-knotty-spelltinkle-grandlich-grumbelmeyer-spelterwasser-kurstlich-himbeleisen-bahnwagen-gutenabend-bitte-ein-nürnburger-bratwurstl-gerspurten-mitz-weimache-luber-hundsfut-gumberaber-schönendanker-kalbsfleisch-mittler-aucher von Hautkopf of Ulm är också favoritlistad!

  • Aniiee

    Vet inte vilken som är bäst, men just för tillfället gillar jag denna:




    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • skillingtryck

    När jag var barn tittade jag på MP och det var mest Gilliams animationer som roade mig. Den första sketchen jag skrattade åt (f ö hela min familj) var: A Man With Three Buttocks Glad Fortfarande en väldigt "silly" favorit.

Svar på tråden bästa monty python sketch