• Pippo06

    Snuskiga hemlisar

    Jag har efter min skilsmässa för ca 6 år sedan haft runt 25 st trekanter med par där jag haft sex närvarandes av deras manliga  partner. Ibland har deras män varit aktiva och ibland ?lånat? ut. Har även legat med en tjej som föddes som kille. Var lite spännande faktiskt. Man skall inte sitta på ålderdomshemmet utan minnen är min tes.


    Detta är något  som jag tänder, på, samt fördelaktigt när jag bara vill ha sex. Slipper dejta och allt spel kring det och slipper bli känslor dessutom som det kan bli när en inte är lika intresserad. 


    Har träffat paren på nätsajter samt blivit rek av par. Har ofta blivit yngre par. Många i 27-35 års åldern. Är själv 53 år. Håller mig i form med träning och tas ofta för runt 45 år.

    En hemlighet som jag inte berättat för vänner och bekanta. Inget jag tar upp på måndagsfikan på jobbet när alla berättar vad de gjort på helgen direkt.

  • Pippo06
    jannes skrev 2022-11-20 20:01:40 följande:
    hur kändes det o ha sex med tjej som föddes som kille ?
    Det var som ha analsex med en som är född som tjej. Hade inte jag vetat så hade jag haft svårt att upptäcka det vid en dejt. Endast lite på rösten isåfall. Sög väldigt bra och snygga opererade bröst.  
Svar på tråden Snuskiga hemlisar