Inlägg från: Anonym (xo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xo)

Skaffa sladdis eller ej?

Åh, jag är sååå sugen på en trea också, och blir bara mer sugen av att läsa era berättelser!

Jag har två barn sedan tidigare förhållande, en av varje och de är 6 och 8 år idag. Deras pappa och jag separerade för flera år sedan och jag har sedan dess hittat en ny kille som jag är sambo med idag. Vi har barnen varannan vecka, de avgudar varandra och exet är också så pass bekväm i hela situationen att vi faktiskt firar födelsedagar och liknande tillsammans allihop - det känns nästan för bra för att vara sant. 
    Senaste månaderna har min bebislängtan kommit tillbaka med full kraft, nuvarande sambon har inga barn sedan tidigare och känner att det kanske räcker med två varannan vecka, men jag vill såå gärna ha en liten till. Just nu pågår projekt Övertala Sambon Om Allt Det Fantastiska Med Att Skaffa Barn Tyst

• Anonym (xo)
    Anotherone skrev 2017-11-30 02:27:59 följande:

Lycka till

Har han sagt själv nån gång att han skulle vilja ha egna barn?

Haha, han har hela tiden sagt att han tycker att mina två varannan vecka är perfekt upplägg, så jag kämpar lite i uppförsbacke ???? Han är en sådan person som hade blivit en underbar pappa, och han är underbar med mina barn, men han är rädd att han inte ska vara tillräckligt så därför är han inte säker på att skaffa egna. We'll see, hehe ????
Svar på tråden Skaffa sladdis eller ej?