• 1987

BIM December 2017

Bim +1 idag mensvärk i 4 dagarinnsn bim, hade sex dagen innan äl och på äl dagen. Idag 15 dagar senare ~Inga symptom förutom mensvärk/molvärk.

Äl den 21/11 och bim 4 december.

Hade metallsmak i munnen 6 dagar efter äl men inget mer men försvann vid -11 bim

Köpt stickor från "gravidkollen men alla 20 tester visar negativt . Nämligen testat 2-3 ggr om dagen sen -7 bim haha men bara visat blank.

Va gör man nu :/

Vill ha en luren bebis juuu

• 1987
    1987 skrev 2017-11-05 17:38:25 följande:

Bim +1 idag mensvärk i 4 dagar innan bim, hade sex dagen innan äl och på äl dagen. Idag 15 dagar senare ~Inga symptom förutom mensvärk/molvärk.

Äl den 21/11 och bim 4 december.

Hade metallsmak i munnen 6 dagar efter äl men inget mer men försvann vid bim -3

Köpt stickor från "gravidkollen men alla 20 tester visar negativt . Nämligen testat 2-3 ggr om dagen sen -7 bim haha men bara visat blank.

Va gör man nu :/

Vill ha en luren bebis juuu

• 1987

Magkänslan är blandad :(

Jag har plussar bim -9 en gång som slutade med missfall.

Detta var i mars 2017

Så jag har ingen aning.. de spänner i tjejmagen med värsta molvärken just nu men ön så länge inget , men kan va mensen som är på g . Jag blir lika ledsen varjegång testet visst negativt. Men kan inte hålla mig då både jag och mannen vill ha barn mer än något annat just nu. Det är nu man får panik ju :( mensen är sen och testerna är negativa och jag blir bara knäpp ..

Svar på tråden BIM December 2017