• Millannn

BIM December 2017

Charlizee skrev 2017-11-04 13:27:50 följande:

Hoppar in här också Fick min mens igår efter två spökstreck på clearblue i veckan. Vi är inne på vårt 9onde försök. Hoppas innerligt vi får en härlig liten julklapp i magen! ÄL ca 16/11 och BIM 1/12.

Åh då har vi samma äl och BIM datum hoppar in här jag med men stannar även i andra gruppen <3
  • Millannn
    sofiaaa91 skrev 2017-11-04 19:44:31 följande:

Vad trevligt att så många ville hänga med :)

Jag har BIM 2/12 så nästan samma som er :D

Håller tummarna för oss alla.

Hur gamla är ni lilj3, Millannn och Charlizee? :)

Jag är 21 och min sambo är 27 och detta är första barnet! Och andra försöket blir det nu
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-11-05 12:25:45 följande:

Hur har det gått för dig? Såg ditt test igår... testat nåt mer? <3

Ja mensen tog slut igår och idag testade jag igen och tycker jag ser ett svagt streck men det är förmodligen bara inbillning. Har redan fått vattniga flytningar konstigt nog och magen är fortfarande svullen trots att mensen försvunnit hur går det för dig? <3
  • Millannn
    sofiaaa91 skrev 2017-11-06 04:48:39 följande:

Välkomna allihopa :) vi hopppas alla på en julklapp i magen :)

Vad jobbar alla med?

Tack så mycket! Jag jobbar inom hemtjänsten
  • Millannn

Hej tjejer! Nu måste jag få ventilera lite och fråga er men en grej. Jo jag fick ju min mens i måndags, 4 dagar för tidigt och dem började inte med buller och brak som den brukar utan endast lite rosa först och sen på natten flera timmar efter så kom det blod. Det var inga klumpar och det var helt luktfritt vilket förbryllade mig ganska mycket. Ingen mensvärk överhuvudtaget. När jag hade haft den här mensen i tre dagar så vaknade jag på morgonen och var i princip helt ?torr? fram tills klockan 3-4 på eftermiddagen, då började jag blöda igen (jättemärkligt) men även denna gång ingen mensvärk. Mensen slutade i fredags och då var jag säker på att jag hade fått uvi då det sveeed i hela underlivet när jag kissade och hade ont i magen. Vaknade även dagen efter på lördagen och skakade för att jag mådde så illa men efter det och efter mensen så är min uvi som bortblåst, om det nu ens var det. Sen mensen så har min mage varit så svullen och verkligen svullen från naveln och neråt, som en markerad kula. Och den blir nästan större varje dag. Ökade blodådror på brösten. Och så det konstigaste som jag upptäckte igår, mina inre blygdläppar är blå!? Typ lila, även min klitoris.. någon utav er som har fått det? Det enda jag kan hitta på internet är ju graviditet och att det beror på ökad blodgenomströmning men gravtestet idag var negativt.. såg bara ett streck när jag lyste med lampa under. Är även sååå trött och känner av smärta både på höger och vänster sida. Igår när jag skulle sova så kunde jag inte ligga på höger sida med vänster ben upp för då ?klämdes? magen på vänster sida och gjorde ont.

• Millannn
    sofiaaa91 skrev 2017-11-06 17:07:07 följande:

Ja de låter ju inte normalt..

kanske sken gravid? Men väldigt kraftiga tecken då. Hade nog ringt barnmorskan och frågat efter ett blodprov. Du kan ju ha låga hcg hormoner, eller ta ett tidigt gravitetstest kanske?

Låter ju som en graviditet som du säger, men att du blött så mycket och luktfritt, känns lite konstigt. Här stinker de

2 dagar innan oftast.. jag hade kollat igen. Hoppas de löser sig :)

Ja jag ringde till bm idag och dom skulle ringa upp men har inte ringt idag så får hoppas dom ringer imorgon. Jag tog somsagt ett testlagret imorse men kunde bara ana ett svagt streck.. och isåfall är det ju BIM+3 idag så borde visa nånting! Men kan man få blålila färg i underlivet när man har mens?
  • Millannn
    sofiaaa91 skrev 2017-11-06 18:31:18 följande:

Va bra, jag fick de förra cykeln, men de va nog pga piller stoppet,

Jag äter doxyferm, antibiotika mot förmodad borrelia men tror inte det kan ge förändrad färg på underlivet
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-11-07 09:24:42 följande:

Har du testat något mer? Fått svar från gyn? Håller tummarna för dig fina du <3

Jag var hos gyn idag och jag är inte gravid! Och allting såg bra och normalt ut vilket gör mig glad då jag fått höra när jag var yngre att jag hade PCO men nu såg äggstockarna helt normala ut så nedräkning till äl nu! På mina två appar så ska äl vara antingen 15-16/11 men jag håller koll på flytningarna och kör på varannan dag tills dess BIM är 30/11-1/12, vi får se helt enkelt! Du har också äl samtidigt som mig va? <3
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-11-07 15:56:55 följande:

Vad skönt!! Helt rätt att kolla upp det<3

Ja vi har precis samma datum <3

Det är min taktik också... varannandag och sen varje vid ÄL! Mannen reser bort ett par dagar men får försöka ladda upp kiosken innan haha!!

Jag har ganska vattniga flytningar redan så vi börjar redan ikväll haha! Better safe than sorry får verkligen träna på mitt tålamod under den här resan! Men hoppas såklart att det tar sig denna månad.. ska inte köpa ett enda gravtest förrän BIM (kan gå åt skogen dock) haha!! Och inga ältest än, trots allt bara andra försöket <3
  • Millannn
    Anonym (tossa) skrev 2017-11-11 23:13:54 följande:

Kommer in hit från novembertråden :( 

Jag har ÄL runt den 15/11 och BIM runt den 1/12. Jag är rätt oregelbunden vilket gör det svårt!

Det är fjärde månaden nu och känns som om det aldrig kommer bli nåt barn :( Hoppas det är okej att jag hänger på här!

Åh då har vi ungefär samma! Fast mina två appar säger äl 14/11 och 16/11 men än så länge inga vattniga flytningar utan mer mjölkiga. Däremot ganska mycket molvärk i magen vilket jag brukar få vid äl så passar på att ligga i nu, hoppas vi båda plussar <3
Svar på tråden BIM December 2017