BIM December 2017
Hoppar in här också Fick min mens igår efter två spökstreck på clearblue i veckan. Vi är inne på vårt 9onde försök. Hoppas innerligt vi får en härlig liten julklapp i magen! ÄL ca 16/11 och BIM 1/12.
Hoppar in här också Fick min mens igår efter två spökstreck på clearblue i veckan. Vi är inne på vårt 9onde försök. Hoppas innerligt vi får en härlig liten julklapp i magen! ÄL ca 16/11 och BIM 1/12.
Vad trevligt att så många ville hänga med :)
Jag har BIM 2/12 så nästan samma som er :D
Håller tummarna för oss alla.
Hur gamla är ni lilj3, Millannn och Charlizee? :)
Hur har det gått för dig? Såg ditt test igår... testat nåt mer? <3
Välkomna allihopa :) vi hopppas alla på en julklapp i magen :)
Vad jobbar alla med?
Hej tjejer! Nu måste jag få ventilera lite och fråga er men en grej. Jo jag fick ju min mens i måndags, 4 dagar för tidigt och dem började inte med buller och brak som den brukar utan endast lite rosa först och sen på natten flera timmar efter så kom det blod. Det var inga klumpar och det var helt luktfritt vilket förbryllade mig ganska mycket. Ingen mensvärk överhuvudtaget. När jag hade haft den här mensen i tre dagar så vaknade jag på morgonen och var i princip helt ?torr? fram tills klockan 3-4 på eftermiddagen, då började jag blöda igen (jättemärkligt) men även denna gång ingen mensvärk. Mensen slutade i fredags och då var jag säker på att jag hade fått uvi då det sveeed i hela underlivet när jag kissade och hade ont i magen. Vaknade även dagen efter på lördagen och skakade för att jag mådde så illa men efter det och efter mensen så är min uvi som bortblåst, om det nu ens var det. Sen mensen så har min mage varit så svullen och verkligen svullen från naveln och neråt, som en markerad kula. Och den blir nästan större varje dag. Ökade blodådror på brösten. Och så det konstigaste som jag upptäckte igår, mina inre blygdläppar är blå!? Typ lila, även min klitoris.. någon utav er som har fått det? Det enda jag kan hitta på internet är ju graviditet och att det beror på ökad blodgenomströmning men gravtestet idag var negativt.. såg bara ett streck när jag lyste med lampa under. Är även sååå trött och känner av smärta både på höger och vänster sida. Igår när jag skulle sova så kunde jag inte ligga på höger sida med vänster ben upp för då ?klämdes? magen på vänster sida och gjorde ont.
Ja de låter ju inte normalt..
kanske sken gravid? Men väldigt kraftiga tecken då. Hade nog ringt barnmorskan och frågat efter ett blodprov. Du kan ju ha låga hcg hormoner, eller ta ett tidigt gravitetstest kanske?
Låter ju som en graviditet som du säger, men att du blött så mycket och luktfritt, känns lite konstigt. Här stinker de
2 dagar innan oftast.. jag hade kollat igen. Hoppas de löser sig :)
Va bra, jag fick de förra cykeln, men de va nog pga piller stoppet,
Har du testat något mer? Fått svar från gyn? Håller tummarna för dig fina du <3
Vad skönt!! Helt rätt att kolla upp det<3
Ja vi har precis samma datum <3
Det är min taktik också... varannandag och sen varje vid ÄL! Mannen reser bort ett par dagar men får försöka ladda upp kiosken innan haha!!
Kommer in hit från novembertråden :(
Jag har ÄL runt den 15/11 och BIM runt den 1/12. Jag är rätt oregelbunden vilket gör det svårt!
Det är fjärde månaden nu och känns som om det aldrig kommer bli nåt barn :( Hoppas det är okej att jag hänger på här!