• becca90

BIM December 2017

Hej tjejer!! Hoppas det är okej att hoppa in här med er! Jag har egentligen bim 21/12 men fick äl tidigare så den är beräknad till 18/12.

Jag har alltid lite ömma bröst mellan äl och bim men igår dagar vaknase jag med det vänstra bröstet svullen och jääätte ömt. En helt annan nivå men bara i ena bröstet. Det liksom sticker och bränner. Det högra har jag öm bröstvårta på.

Tempen ligger stadigt på 36.9- 37.0(morgon) men 3 kvällar i rad så har den legat på 37.9. Varm och frusen.

Kännee någon igen sig? Känner att denna månad är annorlunda men försöker intala mig att det inte är så.

• becca90
    Körsbärsblom90 skrev 2017-12-14 09:50:10 följande:

Oj bröstet låter nästan som mjölkstockning, det är det enda jag kan relatera till hahah! Själv har jag inga symtom i princip.. Kanske sticker lite i dem ibland.

Hög temp låter bra! Jag ligger runt 36.4-36.8 som högst, men har väldigt låg normaltemp. Blir också lätt frusen.

Det låter ju lovande! 18e är ju snart! När ska du testa? Jag har bim idag (tror jag) och testade positivt den 11/12.

Håller tummarna för dig!

Hahaa jaaa inga barn dock :D känns som att det är svullet och rött haha men det är det inte haha!

Jag har ca 36.0-36.3 som vanligt :) känner att jag har lite molvärk nu fast i mitten och inte på nån äggstock som.förut. ska nog testa imornbitti!

Åh stort grattis till dig! Symptom??
  • becca90
    Charlizee skrev 2017-12-17 11:56:36 följande:

Jag är i som sits, är första månaden jag tempar och förstår ingenting!! Såhär ser min kurva ut, någon som kan hjälpa mig att tyda?

Vilken dag har du äl på?
  • becca90

[quote=78281870][quote-nick]imsevims skrev 2017-12-17 11:16:23 följande:[/quote-nick]Blir inte klok på det där med att tempa. Fattar inte varför jag får mer runda ringar än fyllda pluppar i diagrammet. Och varför fortsätter inte tempen att stiga? Borde haft äl cd 16-17 nånting. Igår hade tempen gått upp lite men i morse hoppade den ner ett snäpp igen. Tempade samma tid som vanligt, runt 07. Somnade om och vaknade sen strax efter 9 och då var tempen uppe i 36,96 men det resultatet räknas ju inte...

Usch nu börjar jag ju tro att jag kanske inte ens har någon ägglossning?! Eller så suger jag på att tempa, haha. Hoppas på det senare alternativet.

Någon som vill tyda min Rocky mountain-kurva? ;)

[/quote

Vilken dag har du äl på?

Svar på tråden BIM December 2017