• 1213

BIM December 2017

Jag hoppar gärna in i den här tråden :) Fick min mens igår på jobbet och blev så otroligt ledsen.. men nu känner jag att hoppet för nästa omgång börjar komma. Tredje gången gillt och BIM på julafton! Det skulle vara en så fantastisk julklapp!

• 1213

Hej!

Har hållit mig ifrån familjeliv och bara läst lite då och då för att jag vet hur många symptom jag inbillar mig och hur segt dagarna går när jag tänker för mycket på detta.

Men nu är jag på BIM-6 (BIM ändrades enligt appen så har BIM den 23/12 istället för 24/12)

Igår kände jag mig så ledsen och idag har jag känt mig så irriterad och trött hela dagen.. tyvärr brukar jag känna så innan mens så tror inte vi lyckats denna månad heller :/

• 1213

Tänkte ju vänta med att testa till BIM men imorgon kommer jag testa då jag är på BIM-2.

Har fått ont i sidorna av brösten och speciellt ut i vänstra armhålan. Känner egentligen inga andra symptom men inte heller några symptom på att mensen ska komma.

Har även en känsla i kroppen som säger att jag är gravid.. Dock har den ju varit fel förut men tar ett test imorgon för kan inte hålla mig längre nu!

Svar på tråden BIM December 2017