• TouchOfRed

BIM December 2017

Hej

Jag hoppar gärna in här. Fick mens idag så det blir nya tag i bebisverkstaden. Försöker få ett syskon till vår son som fyller 2 i februari. Detta blir 7:e försöket.

ÄL 14/12

BIM 28/12

• TouchOfRed
    Charlizee skrev 2017-11-29 10:24:50 följande:

Vad kul, då ligger vi lika i datumen Jag väntar min mens här i dagarna efter negativa test... jag har nästa ÄL 14-16/12 (apparna säger lite olika) och BIM 29-31/12... dock kommer min man vara bortrest runt ÄL så jag har inga förhoppningar alls för nästa

omgång.

Jag har inte heller ÄL exakt den 14, min cykel kan vara lite oregelbunden men det borde vara däromkring:) ska köra med cb dig ÄL test.

Vad kul då kan vi följas åt! Men det kan ju lyckas för er även om ni inte har sex på precis ÄL dagen :) håller tummarna för er! Är det första barnet?
  • TouchOfRed
    Alexandra93 skrev 2017-11-29 17:32:37 följande:

När man får det svart på vitt!! Så lycklig

Stort grattis <3
  • TouchOfRed
    Charlizee skrev 2017-11-29 20:39:49 följande:

Vi får väl ladda upp innan ÄL så kanske det finns några kvar

Tack, detsamma!!

Vi har två barn sedan innan på 5 och 3 år <3 Själv?

Vi har en son på 1 år 9 mån. Vill så gärna ha syskon till honom, gärna mer än 1. :) hur gamla är ni? Jag är 31 och sambon 32.
  • TouchOfRed

Skulle haft ÄL kring den 12/12 men har inte haft några symtom på det. Testade med några överblivna ÄL-stickor från förra månaden (cb dig) men fick neg både 11 och 12

Hoppas jag haft ÄL trots allt, vi är inne på 6:e försöket med syskon till vår son....

Nu har jag iaf ont i bröstvårtorna så det ser jag som positivt, hade jag efter ÄL vid förra graviditeten oxå och ändå fram till v.7 typ.så hoppas det håller i sig ????

• TouchOfRed

BIM idag. Är ute och reser så har inget gravtest tillgängligt. Har haft ömma bröst och annorlunda flytningar men fick idag mensvärk och illamående. Försöker ju inbilla mig att det är pga graviditet men det är nog tyvärr inte så. Åker hem imorgon så har inte mensen kommit då så får jag köpa ett test!

• TouchOfRed

BIM +1 idag, ingen mens, och vi har kommit hem från vår resa och jag köpte gravtest direkt! Måste dock hålla mig ett par timmar till innan jag kan testa...spännande!

• TouchOfRed
    Fian87 skrev 2017-12-29 19:35:37 följande:

Håller tummarna för dig! Berätta hur det går!! :)

Tack! Har testat nu. Ska försöka få med bild i nästa inlägg
  • TouchOfRed

Testade neg på cb dig. BIM +2. Så det blev nog inget denna månaden heller. Får skåla in det nya året ikväll med riktig bubbel då och ta nya tag i januari. Hoppas mensen dyker upp nu då för än så länge lyser den med sin frånvaro....

• TouchOfRed
    Fian87 skrev 2017-12-31 13:54:51 följande:

Och där kom min mens. Gott Nytt år till mig :(

Känner med dig <3 fick min mens idag.
Svar på tråden BIM December 2017