• Mysweetrocky

BIM December 2017

Hoppar gärna in här :).

Bim okänd då jag har väldigt oregelbunden mens sista tiden. Men om jag ska följa mitt ?ordinära? mönster bör bim vara 25/12.

Jag är en trebarnsmamma sen tidigare, och nummer fyra satsas det på nu :).

Jag har gått omkring med en udda illamåendekänsla i några dagar nu, fått smärta i brösten ett par gånger (typ som när mjölken rinner till). Och udda smaklökar. Och så himla trött hela tiden... Jag hoppas på ett plus denna månaden. Inget hade glatt mig mer just nu :D

• Mysweetrocky
    Baraentilligen skrev 2017-12-18 16:21:36 följande:

Har också bim 25.12 med barn fyra :D

Ååh va kul :)!

Jag har suktat efter en till i ett halvår nu men sambon har inte hållt med hela vägen XD. Nu har han äntligen lossnat och känner att blir det så blir det :D
  • Mysweetrocky

Jag tänkte testa den 22 el 23 då jag plussat strax innan bim med mina tidigare barn. Skulle det vara negativt väntar jag till 26 när vi är hemma igen och efter min beräknade bim. Är det ännu negativt så ja. Ja då väntar jag väl helt enkelt på mensen igen

• Mysweetrocky

Bim -5. Konstant värk. Misstänker mensen pågång :(. Så svårt att avgöra om mitt humör beror på pms eller graviditet. Brukar bli lika bitchig och tvär med kort stubin vilket det än beror på. Så mensen får gärna komma om den planerar det. Hatar oregelbunden cykel så mycket :/

• Mysweetrocky
    Baraentilligen skrev 2017-12-20 13:35:33 följande:

Jag är riktigt nere idag! Vill inte vänta mer nu och tror inte att jag är gravid. Varför skulle jag ha sån tur?! Nej en riktigt deppig dag och barnen bara grälar med varandra vilket gör att allt känns blaj. Tänkte att jag lika bra kan testa idag så att jag vet att det inte finns något plus ännu och det blev minus såklart. Är ju tidigt ännu, äl+8 men känns ändå kört på något sätt. Är väl nerverna som spelar nu när man närmar sig bim (5 dagar kvar).

Alltså åååh! Det där beskriver min dag också till punkt och pricka!! Suck
  • Mysweetrocky

Ser ni vad jag ser? Visst är det väl ändå ett svagt streck där? Bim -3 (hoppas bilden kom med xD)

Svar på tråden BIM December 2017