• anli00

BIM December 2017

Hej hej, hoppar in här, försökt av o till hela detta år att få till ett syskon....mkt grejer som kommit emellan.

Har precis börjat temps också medNc för att d kanske skulle kunna stilla våra förhoppningar och inte stressa..

Men min undran är, sen stegring efter äl har den hållit sig på väääldigt jämn nivå med 36,60-36,62 nu i 6 dagar. När man ser andras kurvor är det väldigt upp o ner om än i decimaltal...men hur ska d va?

• anli00

Nu närmar d sig BIM, även att d är 6 dgr kvar. Tempen höjdes lite lite Idag vet hur man ska tolka d men den har ju inte gått ner iallafall

• anli00
    michimichi skrev 2017-12-21 07:50:39 följande:

Negativt va? Bim-3, äl+10.

Ser ju faktiskt ut o va ett streck där, men vänta nån dag eller två till o ta ett nytt! *håller tummarna för dig*
  • anli00

Försöker verkligen o tänka att d inte är nåt, men jag är så tung i magen o spänd....går o kissar stup i kvarten och idag har jag nog ätit konstant, annars sätter illamåendet till ordentligt. BIM 26.e så är ju ändå ett tag kvar, är nog PMS

• anli00
    Anonym (tossa) skrev 2017-12-21 15:31:45 följande:

Känner likadant. Kommer bli väldigt förvånad och besviken om det inte är nåt denna månad för det känns verkligen annorlunda. MEn nånstans vet jag väl att det inte är det eftersom det var negativt idag!

Det är en tråkig känsla när man har den alltså och verkligen bara känner att nä det kan inte, så bra är det nog inte! Men ändå så är kroppen helknas!

Har du också BIM 26.e?

Jag har inte tagit nåt för jag som sagt vill inte bli sådär besviken utan väntar på mensen...jag tempar varje morgon dock o idag höjdes tempen ytterligare, sen vet jag inte vad d kan bero på
  • anli00
    Anonym (tossa) skrev 2017-12-21 15:54:07 följande:

Jag har ju så oregelbundet men enligt mina genomsnittliga cykler så har jag BIM 25/12 men kan vara allt från 23-28/12 skulle jag tro...

Jag mår lite småilla, gasig och uppblåst i magen, mensvärk/ägglossningsvärk till och från (inte hela tiden som jag har annars om det ÄR mens eller ÄL på g), trött, kasst humör och lite spänningar i boobisarna...men testet var negativt i morse så... :( fattar ingenting!

Jag har egentligen ganska dålig koll på när sista mensen va då jag helt glömde bort att registrera den. Men tror det blir den 26.e ändå, då jag hade äl den 12.e

Du får vänta ett par dagar o ta ett nytt....än är ju inte hoppet ute
  • anli00

Shit, det är ju faktiskt ett till streck....om än svagt! Hoppet fanns såklart men trodde verkligen inte på det!

Ska köpa ett digitalt idag o ta om ett par dagar....men visst är d positivt???!!!

• anli00

Hur långt innan kan man testa med Clearblue Digital..jag testade idag och fick ett svagt plus är bara på BIM-5 men skulle vilja testa med CB, men tänker att d kanske är för lite hög för att det ska funka? Eller?

• anli00
    fhkb skrev 2017-12-23 10:41:34 följande:

Första gången jag skriver här men jag har följt tråden ett tag nu. Jag kör med NC och har hållt på nu 2 månader. Den hittade min ägglossning ganska snabbt och just denna ägglossning kände jag verkligen av den.

för två-tre dagar sedan tyckte jag att tempen aldrig tycks vilja gå ner. Jag har BIM imorgon. I morse gjorde jag ett gravtest och jag fick PLUS :D:D Vilken fin julklapp att ge till sambon. Ska bara hålla mig tills imorgon. Hur ska jag säga det? Tänkte slå in en napp i ett paket som han får öppna på morgonen?

Grattis till ditt plus, när har du BIM?

Jag tänkte lägga gravtestet (i en plastpåse, såklart) i en liten babybody sen ska han få den imornkväll när vi varit på all julfirande...som en liten avslutning av julen tänkte jag!

Nappen i ett paket låter också som en jättebra present, d hintar ju om vad som komma skall :) <3
  • anli00
    marran87 skrev 2017-12-23 11:04:22 följande:

Vilken mysig julklapp till din sambo! Och vad tuff du är som tänker att du ska lyckas hålla det hemligt för dig själv hela dagen :) hade jag aldrig klarat!

Nä, *hahaha* d är svårt, många ggr redan idag jag har hållt på att försäga mig! Men nä denna gång ska d bli en rejäl överraskning för honom när d ändträ spänta julafton o allt!
  • anli00
    fhkb skrev 2017-12-23 15:50:52 följande:

Jag har turen att han jobbar inatt så han sticker vid 17 och jag håller mig ute hela dagen och köper julklappar. Så nu Har jag köpt en napp och en fin kartong. I kartongen lägger jag en lapp där det står "vi ses i september pappa" Vad tror du om det? hihi

Jättejättebra idé juh
  • anli00
    fhkb skrev 2017-12-23 18:53:56 följande:

Ni som har plussat och har BF i September 2018 kanske vill skapa en tråd tillsammans så vi kan följas åt? Ni som förhoppningvis plussar kan ju haka på där sedan isåfall? Finns det intresse för det?

Absolut!
  • anli00
    Shneckan skrev 2017-12-23 23:10:18 följande:

Hur tidigt plussa ni?????

3+4 om beräkningarna stämmer
Svar på tråden BIM December 2017