• Isathe

BIM December 2017

Jooosen skrev 2017-12-02 13:53:54 följande:

Å trist med missfall, hoppas på lycka snart då! Vi är inne på försök 9 ä. Aldrig fått plus innan. Börjar kännas jävligt hopplöst :(

Förstår din känsla, har ju försökt sedan februari inne på försök 11, men hoppat en månad med ägglossning så detta är väl försök 10. Ägglossning borde ske imorgon.

Håller tummarna för oss båda denna månad. Tänk att få sitt livs första pluss i julklapp
  • Isathe

Yes!! Max fertlilitet på cb Ägglossningstest med dubbelindikator nu kl 21:00.

Nu är bara från hur vi ska mysa, vi fick till det igår kväll men nu då de här dagarna framåt. Sex ikv? Eller imorgon bitti eller hur göra?

Man säger ju ägglossning mellan 12-48h så borde väl ha ägglossning imorgon som tidigast....

• Isathe
    Anonym (Oroshjärta) skrev 2017-12-08 21:34:37 följande:

Hoppar in här trots att jag egentligen inte vågar hoppas... Har försökt sedan januari och hunnit vara skengravid både en och två ggr och lika gruvligt besviken varje gång.

... och så händer detta! Ser ni nåt? BIM-2 på kvällsurin. Vanliga, dvs inget early. Tog early BIM-5 som visade tokblankt.

Skulle absolut kunna vara positivt, tycker mig ana något. Ta ett nytt med morgonurin imorgon och uppdatera gärna. Har du plussat någon gång under dessa månader med försök? Själv har vi försökt sedan februari och inge en tillstymmelse till pluss hittills, väntar nu på BIM
  • Isathe
    Anonym (Oroshjärta) skrev 2017-12-09 09:52:34 följande:

Ja ja jaaaaa!

Åååå grattis!!

De ger verkligen hopp till mig att man kan få ett pluss efter så många månader med försök. Har du några symtom? Hur lyckades ni pricka in med sex runt ägglossningen?
  • Isathe
    Anonym (SM) skrev 2017-12-11 07:18:18 följande:
    Hej!

Gjorde precis ett Clearblue Early (beräknad BIM i övermorgon, alltså onsdag) kan ni hjälpa mig att tyda! Är detta positivt? ????
    Om det inte ska vara något pluss så är det ett solklart positivt gravtest!!
  • Isathe
    AnnaB90 skrev 2017-12-11 05:21:19 följande:

Tack för att ni hjälpte mig att tyda gårdagens test. Tog ett nytt i morse och ni hade rätt, jag är gravid!! :)

Bim på torsdag 14/12

Grattis!!
    Vilket försök var detta?
  • Isathe
    AnnaB90 skrev 2017-12-11 07:55:55 följande:
    Tack!! :)

Andra försöket. Förra månaden hann jag precis få ett svagt plus på baby plans känsliga test innan jag började blöda så jag tror att jag fick ett jättetidigt missfall.

Hur som helst är jag så otroligt tacksam för detta, vet ju att det är så många som kämpar :(

Men jag är väldigt ödmjuk inför detta, är såklart väldigt orolig att det ska sluta i missfall men jag har bestämt mig för att försöka jobba med den tanken och vara glad och tacksam över att jag faktiskt är gravid. Det går ju trots allt inte att förutspå hur framtiden ser ut!
    Stort grattis!! Å som du säger jobba med tanken och försök njuta av att du just nu faktiskt är gravid!! Tycker inte testet är så svagt.

Själv har jag försökt sedan februari utan ett enda litet pluss i bagaget så det känns hopplöst!!
    Är just nu mellan ÄL och BIM och tiden går så sakta, men å andra sidan känns de som det kvittar då jag ändå inte har några förhoppningar.
  • Isathe
    Entriss skrev 2017-12-11 08:05:25 följande:

Sorry, dålig kvalitet i forumet på första. Provar med ett till kort! (Ej redigerat)

På den här bilden kan man ju ana något. Är de blått eller grått sträcket?
  • Isathe
    Matildajb skrev 2017-12-12 13:26:09 följande:

För mig blev det äntligen ett plus :) <3

Grattis!! Vilket försök var detta?
  • Isathe
    Matildajb skrev 2017-12-12 13:47:58 följande:
    10e :)
    Woow stort grattis!!
    Vi har försökt sedan februari och väntar på det första plusset, så alla som plussar efter ett gäng med försök ger mig verkligen hopp om att de inte är omöjligt!!
Svar på tråden BIM December 2017