BIM December 2017
Å trist med missfall, hoppas på lycka snart då! Vi är inne på försök 9 ä. Aldrig fått plus innan. Börjar kännas jävligt hopplöst :(
Håller tummarna för oss båda denna månad. Tänk att få sitt livs första pluss i julklapp
Å trist med missfall, hoppas på lycka snart då! Vi är inne på försök 9 ä. Aldrig fått plus innan. Börjar kännas jävligt hopplöst :(
Yes!! Max fertlilitet på cb Ägglossningstest med dubbelindikator nu kl 21:00.
Nu är bara från hur vi ska mysa, vi fick till det igår kväll men nu då de här dagarna framåt. Sex ikv? Eller imorgon bitti eller hur göra?
Man säger ju ägglossning mellan 12-48h så borde väl ha ägglossning imorgon som tidigast....
Hoppar in här trots att jag egentligen inte vågar hoppas... Har försökt sedan januari och hunnit vara skengravid både en och två ggr och lika gruvligt besviken varje gång.
... och så händer detta! Ser ni nåt? BIM-2 på kvällsurin. Vanliga, dvs inget early. Tog early BIM-5 som visade tokblankt.
Ja ja jaaaaa!
Tack för att ni hjälpte mig att tyda gårdagens test. Tog ett nytt i morse och ni hade rätt, jag är gravid!! :)
Bim på torsdag 14/12
Sorry, dålig kvalitet i forumet på första. Provar med ett till kort! (Ej redigerat)
För mig blev det äntligen ett plus :) <3