• Charlizee

BIM December 2017

Milou3 skrev 2017-11-25 07:02:37 följande:

Men har du testat igen nu på morgonen?

Vilken äl är du på? I dag är jag på äl+9 och det är ju tidigt det med! Är skitnervös!! Satt uppe sent men vaknade ändå tidigt. Synd Apoteket inte öppnar förrän 10.00 ;)

Mitt va säkert spök det med. Fast även om man intalar sig att det säkert bara var spök väcks ett litet hopp. Tänk om det INTE är spök?

Ja tog ett nytt men det var lika svagt eller till och med svagare Kan fortfarande se ett svagt svagt streck på testet från igår. Jag är bara på ÄL +7/8 så är ju galet tidigt men som du säger ett litet hopp tänds ju. Testlagret skriver ju att deras testet kan ge utslag redan en vecka efter befruktning..!

Åh vad jag håller tummarna för dig fina du!!
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-11-25 09:16:08 följande:

Men om du håller upp testet mot en lampa, kan du se något då? Jag tror ändå du är gravid! Jag har aldrig fått spök på testlagret! Och många testar starkare på kvällen. Sen som du säger, äl+7-8 är inte bara tidigt utan extremt tidigt :)

Ja nu sitter jag och håller mig från att kissa! Lär väl sluta med att jag kissar på mig ;)

Om 45 minuter så lär jag väl få min dom om det var spök eller nåt på g. Försökt i 1,5 år nu ... Håll tummarna för positivt besked!

Ja det gör jag kan se något väldigt svagt men känns konstigt att det var starkare igår eftermiddag än idag på morgonen.... var säkert inget

Åh vad spännande!! <3
  • Charlizee
    Minmili skrev 2017-11-25 09:24:00 följande:

Såg ditt test och jag ser definitivt ett svagt streck. Men det ör ju tidigt så det är inte så konstigt. Men inga tvivel om att det är positivt :) :) :) :)

Tack men är så tidigt jag inte vågar hoppas! Tog ett nytt imorse och strecket är sååå svagt! Borde det inte vara starkare på morgonen? *Orolig*
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-11-25 11:06:44 följande:

Själv plussade jag! Vågar knappt vara glad då jag haft flera kemiska och 2 tidiga mf. Hoppas det går vägen!

Wow vad underbart!! Stort stort grattis!! <3
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-11-25 11:06:44 följande:

Själv plussade jag! Vågar knappt vara glad då jag haft flera kemiska och 2 tidiga mf. Hoppas det går vägen!

Vad använde du för test?
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-11-25 11:57:44 följande:

Inbillar jag mig bara eller ser någon nån skugga?? ????????

Jag ser väldigt tydligt!! Vad roligt!! Grattis <3

Vilken Ägglossningsdag är du på?
  • Charlizee

Ja kan du hålla dig till på måndag är det ju toppen

Mitt test igår tro jag var ngt fel på? Tagit två till idag och strecken är så svaga jag faktiskt tror jag inbillar mig.

Suck!!

• Charlizee
    Minmili skrev 2017-11-25 13:41:49 följande:

Testen jag köpte fr apoteken hade instruktion om att inte testa med morgonrutiner då det kan vara för utspätt. Testa efter kl 17 och håll dig i minst 2h Mede minskat vätskeintag. Så kissa kl 15 och drick inget efter det och ta ett nytt test kl 17. Så borde det visa lite starkare ell samma som igår. Ska försöka hitta infon jag läst. Kram

Förresten har jag haft sjukt ont i svanken sista två dagar, och en massa molvärk och flytningar men ingen stegring på äl- stickorna än. Antingen har jag redan haft äl mkt tidigare ell så kommer den ännu senare än vanligt...

Vilken spännande info! Jag kan se något ytterst svagt på de från imorse men är så svagt de lika gärna kan vara teststrecket som lyser igenom. Har köpt ett CB early så kanske ska ta det i eftermiddag? Avskyr CB men de hade inga PE på det apoteket

Det är vad det är, man kan ju inte göra mer än att försöka varje månad. Såklart springer tankarna snabbt iväg efter gårdagens test... nu är det bara att hoppas!!
  • Charlizee

Tog ett CB early för en liten stunds sen kom upp en svag svag linje MEN jag vet ju vad CB är kända för Mörlade ned bilden så ni kan se! Testlagrets linje var alldeles för svagt för att få med på bild, som en skugga... tusan också börjar tappa hoppet nu även om det är alldeles för tidigt för att ens testa egentligen!

• Charlizee

Här är en oredigerad. Hade ägglossning för en vecka sen förra fredag/lördag... är det kört tror ni? Jag känner mig inte alls gravid. Fått mer finnar i ansiktet (kanske?) och lite växlande humör men jag brukar ha en långdragen pms...

Svar på tråden BIM December 2017