BIM December 2017
Bor i Göingegården själv?
Aa hormonerna kan spela dig ett rejält spratt :/
Bor i Göingegården själv?
Aa hormonerna kan spela dig ett rejält spratt :/
Fick precis reda på att en bekant är gravid, är man elak om man känner mer avundsjuka än lycka Är glad för deras skull men de blev såklart gravida ?direkt?... och sa det lite ?just det vi ska ha barn i vår?.
Härligt, Kvantum :) själv?
Vi trivs väldig bra vi med, havet, skogen och landet även ifall stan bara är 3 km bort :)
Just nu håller vi tyst om att vi försöker. De blir ju första försöket, men så skönt och skriva av sig här.
Håller med alltid när jag ser barn och barnvagnar kollar jag märken och allt typ, tänker plus och minus med just den barnvagnen och så vandrar tankarna vidare
De är ett stort hus då, vid vattnet med kanske?
PRECIS så är det jag känner, jag vill inte känna så men kan inte rå för det! Man ler och säger något i stil med åh vad roligt grattis fast innerst inne har man lust att kräkas, gråta och skrika på samma gång.
Vi har trots våra snart 9 försök inte sagt till någon... min man är fantastisk och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Även om han inte pratar om det och säkert ibland vill sucka när mitt prat drar igång är han så positivt och verkligen peppar mig <3 var tvungen att få skryta lite, haha!!
Äter ni folsyra eller något extra tillägg?
Åh kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste kännas men snart är det vår tur <3 Då ska vi få gå och stoltsera med våra fina tjocka magar!
Samma här, vilken tur vi har dom <3
Jag känner detsamma, mina andra barn gick ganska snabbt för oss 5 resp första försöket så dessa 9 månader har verkligen fått mig att tänka om. Inte att jag inte kände lycka när jag plussade med mina barn var ju såklart en enorm glädje men denna gången kommer jag njuta på ett annat sätt tror jag!
Vi bor i Västernorrland men är från Sthlm.
Känns så skönt att få skriva av sig här! Skulle vi bli gravida denna månad skulle det vara samma som vi blev med vårt äldsta barn. Hoppas det är en turmånad
Hur var det hade ni barn sen innan?
Ja precis, är så tacksam för våra två underbara små här hemma men längtan efte ett till syskon är stor <3
Du ska se att det snart kommer komma en liten som vill stanna kvar <3 När har du ÄL? BIM?
Åh vad härligt det lät, är nog vad alla i bebisverkstad skulle behöva! Wow, vad häftigt! Då är du kanske superfertil Kommer säkert gå fin fint då även denna gång <3
Mina små är 5 och 3 år (skulle nästan hinna bli 6 och 4) så skulle bli tre ganska tighta barn, så mysigt! Min äldsta på 5 älskar bebisar och brukar fråga om vi inte kan få en bebis snart hemma Så hoppas jag får ge min familj världens finaste julklapp <3
Åh vad härligt det lät, är nog vad alla i bebisverkstad skulle behöva! Wow, vad häftigt! Då är du kanske superfertil Kommer säkert gå fin fint då även denna gång <3
Mina små är 5 och 3 år (skulle nästan hinna bli 6 och 4) så skulle bli tre ganska tighta barn, så mysigt! Min äldsta på 5 älskar bebisar och brukar fråga om vi inte kan få en bebis snart hemma Så hoppas jag får ge min familj världens finaste julklapp <3