Amidina skrev 2017-11-20 08:21:59 följande:
Känner igen de där kurvorna, min förra var helt bananas.
Den här gången har dock munkpepparn fått göra sitt jobb och än så länge har jag typ en perfekt kurva (ligger helt still nu efter mens), men börjar närma mig ÄL så får se vad som händer då.
Sover du bra och tempar runt samma tid varje dag? Det problemet fick jag annars varje helg, allt tempen blev helt förskjuten då med sömnen. Denna helgen skötte jag mig och la mig 1-2 timmar senare än vardagarna, och tempade max 1 timme senare än vardagarsmorgnarna. :)
Enligt din bild och dina symptom så ser det ut som ÄL idag, men det beror ju lite på hur din temp ser ut de kommande dagarna. :)
Om dina kurvor fortsätter se ut sådär, och du sover bra och tempar regelbundet, så hade jag rekommenderat (utifrån min lekmannakunskap) att du kollar på något hormonreglerande. Lite off balanser mellan könshormonerna kan göra att tempen tror den är på Liseberg..
Aa jag börjar 5 på dagarna, så jag tempar 4:20 varje dag och är jag ledig så sätter jag klockan, men nu drack jag
Alkohol i lördags hört att de kan påverka för va väldigt varm i söndags morse när klockan ringde
Efter 4 timmars sömn(tog en timme senare än vanligt. Aa vad kan man ta för något då?