• Charlizee

BIM December 2017

FrökenLängtan skrev 2017-11-24 12:39:11 följande:

Tappa inte hoppet än, det kan vara för tidigt ännu. <3 Testa igen om några dagar ! Kan inte heller hålla mig, kliar i fingrarna konstant, men försöker belöna mig själv för varje dag jag klarar att vänta... har en stor glass som väntar i frysen ikväll exempelvis .. haha.

Får börja göra något sånt Jag fick ju positivt ÄL test förra fredagen så ÄL borde ha skett på lördag? Vilket betyder att jag är på ÄL+6 idag. Helt galet att testa så tidigt. Men man blir ju galen, stirrar på testen så tillslut ser jag ju något svagt... har typ 10 test hemma så svårt att håll sig!!
  • Charlizee

Fick ett infall nyss, hade kissat inte så långt innan kanske 2 timmar... ser jag i syne??? Är på ÄL+7 eller (6!!!)

• Charlizee

En till bild, det är galet svagt men ser faktiskt rött ut I verkligheten! Tycker färgen ser lite utsmetad ut, kan det vara fel på testet??

• Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-24 18:09:46 följande:

Jag tycker mig också se något ! :D så du ser inte i syne

Vågar nästan inte ta ett nytt imorgon eller hoppas det är nåt, förra månaden hade jag två tydliga spökstreck med CB...blev så besviken när det inte var något
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-11-24 22:21:46 följande:

Wow! Vi har bim typ samtidigt och jag har också fått ett svagt svagt rosa streck i dag! :) är det vår tur nu??

Ditt ser ut att vara något!

Själv testade jag med Apotekets. Vet inte om de ger spök : /

Återstår att se i morgon! Lär köpa fler!!

Håller verkligen tummarna nu! Och tår!

Är det sant? Vad roligt!!! Har du ngn bild på testet? Uppdatera imorgon <3
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-24 22:29:13 följande:

Förresten vad använde du för test?? :) 

Testlagret Vilka använder du?
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-24 23:11:08 följande:

Kört på CB och rfsu. Åh vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa, hade ÄL förra lördagen så är ju på tok för tidigt, men blev inspirerad när jag såg dina bilder!

Jag med, vilket gör mig så osäker men nåt är det sen är frågan om det är en skugga eller ngt som vill gro...?
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-11-25 06:25:23 följande:

Ja jag har bild men känner mig lite tveksam att lägga upp här just nu : / vill se att det ökar först. Aldrig testat med Apotekets innan och väldigt osäker på om de ger tydliga spök. Men kommer åka och köpa fler test när de öppnat, och är det tydligare kanske jag vågar lägga upp.

Men ditt måste bara vara positivt, aldrig fått såna tydliga spök på testlagret och jag är som dig - testgalen ;)

Andra natten på rad som jag drömt att jag är gravid! Ha ha antagligen önskedröm bara ...

Håller tummarna för dig!!!

Jag förstår <3 Åh hoppas hoppas du kan se en stegring idag. Nu när mitt test torkat är strecket så galet svagt, kan ana något men inte som det var direkt. Är säkert inget, jag intalar mig själv det så slipper jag bli besviken sen!! Håller mina tummar stenhårt för dig nu!! <3
Svar på tråden BIM December 2017